wtorek, 8 lipca 2014

MIESZKAM NA MANHATTANIE!! AAAAA RODZICE DOSTALI WIZY I TEZ TU PRZYLATUJĄ! DZIEJE SIĘ!!

Zabijcie mnie ze tak długo tu nie zaglądałam ale... serio za duzo tego bylo i nie mialam kompletnie na nic czasu
od ponad 3 tygodni mieszkam na Manhattanie!
Wszystko sama poogarniałam jakos ( moze nie tak sama bo znalazły sie kochane duszyczki które mi pomagały)
Do central parku rowerem mam 10 min!
widoki przecudowne

zapraszam tez na nowego bloga, zalozylismy ze znajomymi wynajem pokoi w Nowym Jorku na krótkie i dluzsze terminy :)

http://www.izminirent.blogspot.com/

a oto moje mieszkanie :)













18 komentarzy:

  1. Czy ten widok na NYC to Twój widok z okna?? Zaazdroszczę! :)
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 nocy, dwie osoby w sierpniu. Ile byc zapoponowała za wynajem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na airbnb :) to taka stronka dla turystów z całego świata szukających tanich niclegów, ceny od 70$ za noc :)

      Usuń
    2. znam stronkę! zaraz obczaję sobie! Dzięki:)

      Usuń
    3. https://www.airbnb.com/rooms/3533555
      to link do mojego pokoju :)

      Usuń
  3. Pracujesz gdzies? :d takie miszkannie na manhaatanie kosztuje xd a dostalas juz moze vise studencka? Kiss;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prace mam weekendową, plus jeszcze jedną part time, ale szukam czegos dodatkowego...
      visa... opisze w najbliższych dniach :)

      Usuń
  4. Ile płacisz za wynajem tego mieszkania i gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha duuuuuużżżooooo :( niestety, Manhattan nie jest tani, tak na serio to nie ma możliwosći aby studentka z innego kraju wynajęła mieszkanie na siebie, bo nie mialabym odpowiednich dokumentów do podpisanie lease czyli umowy wynajmu, ale mam znajomego, ktory mi z tym pomógł, prace mam weekendową i szukam kolejnej....

      Usuń
  5. jaram sie razem z toba ! :D czad ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. po co twoi rodzice przylatują do USA ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. na urlop na 2 tygodnie :) !!!! zwiedzamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. POWODZENIA we wszystkim!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100% czystej zazdrości.. mieszkanie na Manhattanie niczym w "Sex and the City". Fantastyczna sprawa, gratulacje, że wszystko Ci się udało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sobie Iza poradzilas, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń