sobota, 26 lipca 2014

Nowy pomysł!! WYSYŁKA UBRAŃ I DODATKOW Z USA DO POLSKI!!

Witam ponownie!
z racji, że teraz mam więcej czasu na różne dodatkowe zajęcia i nie jestem ograniczona kontraktem i mieszkaniem z host rodziną zaczynam bawić się w wysyłkę różnych rzeczy z USA do Polski!

OK, na czym to ma polegac? Bede w najblizszym czasie zamieszczała zdjęcia ciuchów i np torebek projektantów, których produkty są bardzo drogie w PL po znacznie niższej cenie :)

jezeli ktos z was bedzie chętny, albo np. chcecie cos konkretnego z USA to możecie się ze mną konntaktować na maila i zobaczymy co da sie z tym zrobić :) Zaczynam już od znajomych i czytelników mojego bloga :)

dzis tak dla przykładu torebki








4 komentarze:

  1. Nie ma to jak przedsiębiorczość:D.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się właśnie zastanawiałam nad tym balsamem do ust z firmy eos... jest to coś warte czy strata pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torba z KC to za ile? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza podaj swój mail, chciałabym wysłać Ci wiadomość :).
    Pzdr,
    Ania

    OdpowiedzUsuń