wtorek, 20 stycznia 2015

Koniec I-go semestru....

Krotki post, tylko tak, zeby przypomnie o sobie....
Nie bedzie juz znakow polskich :( popsul mi sie moj ukochany komputer i czas na zamiennik z ktrorego nie do konca jestem zadowolona:(
Egzaminy nie sa tak proste jak myslalam. Z kazdego przedmiotu musimy jeszcze przygotowac nieszczesny projekt...
26 stycznia ostatni dzien w szkole w tym semestrze, przerwa do 10 lutego i od nowa.... grrr.... po co mi to bylo :(
Kolejna sprawa.... chyba nudzi mi sie zycie w stanach i.... pewnie czas na powazne zmiany ale o tym nie teraz.

Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. Jesteście śliczne :) Widzę, że szykują się duże zmiany, więc powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze tak rzadko piszesz:/

    OdpowiedzUsuń
  3. planujesz wrócić do PL ? :o napisz coś więcej jak leci w nowym poście :) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej, czytam twojego bloga od dawna i tak czekam i czekam na nowy wpis. Mam nadzieję, że niedługo się odezwiesz i opowiesz nam trochę co się u ciebie dzieje :) Pozdrowienia z zimnej Polski !

    OdpowiedzUsuń
  5. Polską klawiature można włączyć tylko trzeba pogrzebać w ustawieniach na kompie. Jeżeli masz oprogramowanie window, to wystarczy poszukać w google jak to zrobić.
    Pozdrawiam.
    Bella listy do M.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj wpadłam na Twojego bloga:) po raz kolejny zastanawiam się nad byciem au pair , jest to dobry sposób aby zacząć życie w USA.. obecnie mieszkam w Monachium, ale to nie jest to... chciałabym spróbować, bo strasznie mnie ciągnie do wyjazdu jednak mam wiele obaw. Co u Ciebie słychać? Fajny blog i fajna babka z Ciebie :) pozdrawiam! Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj, ze sami ukladamy swoje życie. Zreszta masz cos madrego napisane w nagłówku... Jesli czujesz, ze cos jest nie tak, wbrew Tobie, to zmień to. Zycie mamy jedno, a w dodatku jest ono bardzo krótkie... Pozdrawiam i powodzenia życzę,
    Mirek z mir-about.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej dziewczyny ! To która z Was jest teraz u USA a która wPolsce ?; )

    OdpowiedzUsuń