środa, 29 stycznia 2014

Happy Bday!! Arletkoooooo stooooo laaaaatttt!!

Sto lat sto lat sto lat sto lat niechaj żyje nam!

Młoda mi się starzeje :D już niedługo nie będę mogła do niej mówić młoda, ksywka przypadnie komuś innemu w rodzinie :)
Styczeń 29! i które to... yyy 18? 19? urodziny :) nom przy tych 19 zostańmy :)
Czego Ci dziś życzyć? Spełnienia marzeń, zdrówka, miłości, szczęścia, pomyślności i wszystkiego co naj...!!
W każdy sposób składam Ci chyba życzenia :D Jeszcze tylko osobiście nie miałam okazji :)
zobacz co ja mam :)

















3 komentarze:

  1. Kocham Cie !!! Tyle chwil razem spedzonych :* jak nic zamieszkam w twojej piwnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wam takich kontaktów i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Arletki! :D Też mam urodziny 29.01 :D
    Wszystkiego najlepszego!! :) Karolina

    OdpowiedzUsuń