czwartek, 30 stycznia 2014

Urodzinowy Bowling! czyli kręglujemy :)

u rozszalałam się z postami :) niestety nie mam za bardzo czasu na maile poodpisywać, których trochę się zebrało :( ale i za to się zabiorę.

Urodziny młodej przypały tak w środku tgodnia, w dodatku w dniu, gdy musiałam z małym dłużej siedzieć, bo hostka musiała gdzieś tam wyjść więc cięzko było cokolwiek zorganizować, ale oczywiście wyjść trzeba było, nawet na chwilkę! Tym samym postanowiłam, ze wybierzemy się na kręgle, coś co obie bardzo lubimy :)
Pojechał z nami N i jeszcze Sophie, sąsiadka młodej :) Bardzo miła dziewczyna, oczywiście też au pairka, z Danii, młodziutka, bo ma 18 albo 19 lat. Nie przepadałam nigdy za Dunkami, bo bardzo się noszą, ale tu miłe zaskoczenie, o wszystkim można z nią pogadać, pośmiać się. Tez miała pecha w tym samym klubie, w którym ostatnio świętowaliśmy, ukradli jej portfel i... coś tam jeszcze. Normalnie jakieś mystery! Masowe kradzieże, wiemy chociaz gdzie sie nie pojawiać, a jeżeli tam pójdziemy już to bez żadnych pięniędzy i tp, a telefon ciągle w ręku.

No cóż, nie było przypału, ale coś czuje, ze to nie koniec świętowania jej urodzin ( a świętujemy juz od soboty) w piątek jej hości zapraszają ją na kolację i mnie przy okazji też :) Mam tylko nadzieję, ze uda mi się zerwac z domu.

pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Natan to Twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ze zdjecia to chyba moj chlopak :) ale nie nazywa sie Natan :)

      Usuń
  2. Przepraszam za prywatne pytanie, jeżeli nie odpowiesz - zrozumiem, ale ciekawi mnie jak wyobrażasz sobie Wasz związek skoro za jakiś czas musisz wrócić do Polski? Czy będziesz starała się zostac w USA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wiele możliwośći :) teraz o niczym jeszcze nie mówię...

      Usuń
  3. Kochana mam pytanie, czy au pair może studiować w USA, chodzi mi o collage, czy będąc operką będę mogła uczęszczać do collage, chcę wyjechać od razu po liceum, a nie chce robić przerwy w nauce. Chiałabym skończyć studia w USA, ale niestety wiąże się to z dużymi kosztami, czy wiesz może, czy można dostać jakieś dofinansowanie. Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź. Ściskam, buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co się dzieje!!!

    OdpowiedzUsuń