wtorek, 6 sierpnia 2013

kręgle z młodą! Plaża/ problemy: Czas na decyzję.... what to do? should I stay or should I go?!!


Zapowiadał mi sie piękny weekend bez problemów i bez kłótni, T pojechał sobie na wakacje więc jego mam z głowy, z młodą się pogodziłyśmy, pogoda zapowiada się pięknie... i nagle jak grom z jasnego nieba dostaję maila od agencji!!

Believe it or not, your program end date is approaching. We hope that you have found it to be a rewarding and enriching experience living in the United States and getting to know the American culture first hand. You will need to take action in Passport as soon as possible to organize the next step in the program.

Matko!! To już!! muszę podjąć decyzję, a sama nie wiem co zrobić!!

Jezeli przedłużyc program to na ile? bo tylko raz mogę przdłużyć o 6/9/12 mies
Jeżeli nie zdecyduje się na przedłużenie to chyba czas na kupno wlasnego mieszkania...
OMG, podoba mi się tu ogromnie... tym bardziej teraz gdy mam tu młodą, tylu znajomych, gdy jest cudownie!
mam jeszcze troche czasu na podjecie decyzji ostatecznej, w tym tyg usiądę z moją host rodzinką i coś zadecydujemy razem. Tak oto cały weekend miałam nad czym myśleć i nie byłam sobą...
W sobotę zebrałyśmy się z młoda na kręgle! Wykupiłysmy na grouponie - 15$ za 2 osoby na 2 godziny!
Wróciłyśmy jakoś po 11 i jeszcze ze znajomymi zabrałyśmy się na obczajkę miasta- jakie my się okazałyśmy głupie! Zawsze chodziłyśmy do Kaseys, a tu się okazuje, że idąc dalej ulicą mamy jeszcze 5 innych fajnych miejsc!! Na niedzielę znów umówiłysmy się ze znajomymi na wyjazd na plaże!! yeah!
Uwielbiam opalanie- najlepsza jest młoda, ma walory konkretne! więc wszyscy patrzyli tylko na jej biust :D
Bang bang, O Jezu, OMG, wow, itp.... słychac można było z każdej strony :)
Po wszystkim pojechalysmy do niej na pizze i.... zaczynamy kolejny tydzień pracy....
Pozdrawiam :*












18 komentarzy:

  1. siostrzyczko wracaj do Polski :)rodzinka przecież nam się powiekszyła musisz poznać nowego
    członka rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz boskie ciało *-* Jak ty to robisz ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac, ze Ci dobrze w USA, masz jeszcze dodatkowo przy sobie Arlete:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno słuszną decyzje podejmiesz! ;-)

    ja to pewnie bym została ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. a powiedz mi jak tam ceny mieszkań ? czy jest drogo? stać na to au pair bez problemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj to kupno mieszkania rozwazalam ewentualnie w Pl, z pewnoscia nie tu- nie na tym etapie mojego zycia... Nawet sie nie orientowalam jakie sa ceny...

      Usuń
  6. Hej! Uwielbiam Twojego bloga :) moja rada, to zostań! Na powrót do Polski jeszcze przyjdzie czas. Korzystaj z życia póki możesz! Buziaki kochana :) P.S. Łapie mnie depresja jak patrzę na Twoją figurę i w ogóle na Ciebie. Jesteś śliczna :) - to na marginesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi milo! Dziekuje!! W najblizszych dniach bede musiala podjac decyzje... Z pewnoscia pochwale sie wszystkim na blogu;) pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się wydaje, ze powinnas zostać :) Jesteś jeszcze bardzo młoda i korzystaj z życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram!! ja nie dawno wróciłam do Polski. Nie dość,że nie mogę się przestawić na te życie to denerwuje mnie chamstwo w Polsce;/ Pozdrawiam Magda

      Usuń
    2. Faktycznie, bo USA to kraj miodem i winem płynący :) haha. Tez wróciłam po 5 latach do PL. Jest inaczej, już nie tylko zabawa, ale bez przesady.

      Usuń
  9. Anonimki podpisujcie sie imieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka rada ode mnie :) masz dopiero 24 lata i faktycznie na powrót do Polski i prawdziwe życie przyjdzie jeszcze czas. Zostań sobie w USA, na 12 mcy i korzystaj pełną parą. Ja wyjechałam jak miałam 20 lat, 5 lat tam spedzilam, 2 lata jako au pair a potem kolejne 3 na wizie studenckiej. Wiecej nie wytrzymalam, tesknota za rodzina mnie dobiła :( no i nigdy nie wiazalam z tym krajem przyszłości, wiec kiedys i tak bym musiala wrocic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. popieram tych na górze, jesteś młoda, całe życie przed tobą, potem taka okazja... taka TANIA okazja może się nie powtórzyć, do polski możesz zawsze wrócić

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem tez powinnas zostac i chociaz zobaczyc jakby to bylo. Gdyz moze byc tak ze po powrocie do Polski bedziesz zalowala ze chociaz nie sprobowalas. Rodzina,znajomi,praca w Polsce zawsze poczeka a czas leci bardzo szybko!

    OdpowiedzUsuń