czwartek, 12 września 2013

Żyję! jestem w Polsce- tym razem post napisany przez Arletkę!

witam witam!
Przepraszam, że nie odpisuję  na wiadomości, nie pisze nowych postów, ale to wszystko wyłącznie z braku czasu. Ten kto mnie śledzi na instagramie (hereandnow_iza) wie, co się w moim życiu dzieje, gdzie jestem, co robię :)
Z braku możliwości, poprosiłam Arletkę o napisanie czegoś od siebie, efekty poniżej, a ja już niedługo zacznę uzupełniać braki :D haha na szybko to przeczytałam i wiem, że ostatnie 2 tygodnie w życiu młodej to wyjścia z naszymi nowymi znajomymi! Baardzo się cieszę :)



#floryda#vacay#miss#boys#party#shoping#food
Szalona Izabelka spędza tydzień na florydzie !! W tym czasie ja relax,opalanie,crazy sądziedzi !
 W tym samym czasie co Izka wyjechała na Florydę, moja rodzinka zaplanowała sobie wyjazd na wakacje.Wspólnie doszliśmy do wniosku,że z moją nogą nie ma co jechać bo za dużo chodzenie Yep ! ;) W Sobotę wyszłam z chłopakami do Freeport. W sumie fajne miejsce bo nad samym oceanem. Tylko tutaj jest tak, że godzina 24 i muzyka musi być ściszona do minimum. Więc każdy otrzymywał słuchawki i bawił sie tak na parkiecie. Ciekawa sprawa!! Fajnie by  było jakby każdy miał do wyboru do jakiej muzyki chce tańczyć..ale na pewno by to śmiesznie wyglądało ! :)
środa 28 sierpnia - Iza wraca z Florydy ! Ogarniamy  się ,jadę po Izkę . Zostawiłam otwarty samochód pod jej domem i schowałam się za drzewem. Izka zadowolona leci do mnie otwiera drzwi i :O! W końcu słyszę jej słowa..kurna... boję sie ! juz nie mogłam wytrzymać ze śmiechu więc mnie usłyszała :D ruszamy na miasto, spotkanie z naszymi kolegami;)
 Czwartek 29 sierpnia-Zakupy w garden city ! teraz już wiem, głodna Iza to zła Iza! Pokupowałyśmy trochę rzeczy, w tym oczywiście wiecej jedzenia. Czasami nam ostro odwala ! :S Zapolonowaliśmy wieczór, że chłopaki przyjeżdżaja do mnie na ciastka i lody !Jadę po Izkę i kierunek supermarket,a tam wyszukałyśmy idealną promocję nasze duże ulubione lody tylko za 2 $. Grałyśmy z chłopakami w gre w pytania ! Kurdeee dzięki takiej grze można się tak wiele dowiedzieć ! Najlepsze z tego co Izą lubimy to jak opowiadają jak poznali nas pierwszy raz ! ;) Około 1 doszliśmy do wniosku,że zbieramy się i jedziemy na miasto ! powygłupialiśmy się i czas wracać do domu ;)
Izka leci do Polski !
Piątek 30 sierpnia - chciałam zrobić niespodzianke szalonej, naszykowałam sie jadę do niej .. ale niestety jej hostka wciąż w domu. Więc pokręciłam się po Lynbrooku,ale że jej hostce się nie spieszyło wbiłam na  chwilę i kierunek dom ! z tego wszystkiego zapomniałam o lodach w bagażniku, z lodów niestety została tylko woda ! :D Zaplanowałyśmy wcześniej ,że jadę z Izka na lotnisku..ale że jakieś nerwowe byłyśmy we dwie tego dnia to doszłyśmy ,że lepeiej żebym nie jechała..z resztą może to i lepiej jeszcze by nam make up spłynął od płaczu !! Wieczór wyjście z chłopakami do baru have fun time za każdym razem !! ;)
Sobota to była chyba pierwsza sobota od ponad 2 miesięcy która spędziłam w domu..w końcu !  odpoczynek dobrze zrobił, ale ja się tutaj już tak rozkręciłam przez Izkę, że nudziłam się ostro ! ;)
Wtorek - kręgle z chłopakami. Jeszcze w życiu nie widziałam ,żeby tak ktoś grał jak jeden koleś . ta kula mu dosłownie latała podkręcona i za każdym razem wszystkio skasowane amazing !!! Posmigalismy po autostradzie, po wyjściu wyglądałam jakby mnie piorun strzelił, bo przeciez tak to jest w cabriolecie :D, ale to już mniejsza o to :D
Piątek-spotkanie z chłopakami, obejście barów i powrót do domu ! Sobota pracująca!
 więc jakoś to wszystko się kręci ! akurat teraz jest okres ,że bardzo dużo au pair wyleciało i czekamy na przylot nowych. Więc dobrze,że poznałyśmy naszych kolegów bo by mi nudno było jak nie wiem. hm,a tak to bardzo nie odczuwam ,ze nie ma tu pięknej..bo codziennie siedzimy na skypeee i oczywiście gadamy o głupotach. Przy okazji planujemy niespodziankę na urodziny naszego kolegi. Więc szalona wraca w sobote i uderzamy na NYC!!!!!
Jeszcze tylko kilka dni i szalona wraca z Polski ! ;) czekam czekam baby i tęsknię!! Big kissssss!
i zdjęcia z życia młodej :D





3 komentarze: