wtorek, 10 grudnia 2013

Nadchodzą Święta!!! Nadeszła też przesyłka z Polski!! Ho Ho HO!

Yay!! Przyszła paczka, normalnie cieszę się jak dziecko :) bo kto by się nie cieszył z paczuszki, która przyszła z drugiej półkuli od moich najbliższych, którą wiem, że oni pakowali, oni wszystko wybierali, mieli ją w rękach... tak, jestem sentymentalna i niestety ale szybko się wzruszam... Obiecałam im jednak, że paczki nie otworzę aż do świąt... Matko, gdzie moja cierpliwość?? Przecież ja jej kompletnie nie mam! Jedną noc wytrzymałam wiedząc, ze leży ona sobie na szafeczce... Dzis muszę z nimi porozmawiac na skype i może jakoś ich przekonam... :)
Dopadł nas dziś pierwszy snow storm, czyli tu paranoja ogarnęła wszystkich! Tylko czekać aż szkoły znów pozamykają.... :( eh eh nie chciałabym tego.... Przecież byśmy sie w domu  z małym zanudzili....
Dom już przystrojony na święta! Ah czuć już magię świąt! ale co z tego.... jak to nie jest mój dom... jak mój dom i moja rodzina są w Polsce i zasiądą do stołu Wigilijnego, przy którym mnie ponownie nie ma....
dziś tylko tyle moich przemyśleń.:)


















6 komentarzy:

  1. Ja bym paczuszkę od razu otworzyła! :D Co jak co, ale cierpliwa to ja nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zamkneli szkoły u mnie w mieście hahah, amerykanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie czekałabym do wigilii,jaki będzie urok świąt?

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam dziś z Małym 10 minut dłużej na autobus i już byłam pewna, że się nie doczekam i z telefonem w ręku czekałam na wiadomość, że zamknęli...ale nie ;p
    nawet nie żartuj że taka 'śnieżyca' wystarczy, żeby zamknąć szkoły, bo padnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również otworzyła bym paczuszkę od razu!! ;) nie wytrzymała bym;)
    Strasznie podobają mi się te Amerykańskie ustrojone świąteczne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekaj do świąt z ta paczuszką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń