sobota, 7 grudnia 2013

Z mojej szafy.... czyli o tym, o czym daaaawno nie pisałam- o ZAKUPACH!!

Ehh ciuchów w szafie przybywa, cięzko jest oszczędzac... Najlepiej ostatnio rozmawiałam z rodzicami i... nagle moja mama z tekstem: Izunia, korzystaj z życia, jak nie teraz to kiedy?? zwiedzaj, poznawaj! Nikt Ci wspomnień nie odbierze! Życie masz tylko jedno więc go nie zmarnuj!
Mamo, Tato, dziękuję Wam!  Kochani jesteście. Serio uświadomili mi, że co mi przyjdzie z tego oszczędzania? Skad mam wiedzieć co się jutro wydarzy? Może za pół roku wrócę do Polski i będę myślała, że miałam tyle możliwości, ale z tylu okazji nie skorzystałam! Tym samym postanowiłam nie oszczędzać, jedynie odkładać pieniądze na wycieczki, wyjazdy i podróże małe i duże.
Co nowego w mojej szafie oraz w szufladzie?  sporo.... tak na szybko trochę zdjęć :D
sukienka na dzisiejszy wieczór :)



 kurteczka mojego ulubionego (obok TH ) Steva Maddena

ehh zdjecie nie oddaje wygladu bluzeczki- biała z baskinką :)

moje kochane złote szpilki z Forever21

troszkę rockowo :) 

bluza- nigga nigga czyli panterka ze skórą, to co czarni lubią najbardziej :)

nowy płaszczyk się pojawił :)


sciągnięte od młodej, czyli kubraczek z kapturem :)

naszyjnik, który zakładam do zwyklej czarnej bluzki i kompletnie zmienia cały outfit



 pogubiłam kolczyki wiec czas na nowe
lakiery do paznokci Sally Hansen: złoty i czerwony/ciemny pomarańcz

moja kolekcja casów iPhonowych, trzeba dobrze traktować moje dziecko :)

portfel/ mini torebka- czyli 2 in 1 od Nine West




4 komentarze:

  1. ''zwiedzaj, poznawaj! Nikt Ci wspomnień nie odbierze! Życie masz tylko jedno więc go nie zmarnuj!''' racja! swiete slowa:)) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to wszystko do Polski przywieziesz ??? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto mówił, że ja do Polski będę jechała z tym wszystkim...:)

      Usuń
  3. kurteczka i bluzka biala z baskinka <3 rob czesciej takie posty pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń