środa, 11 grudnia 2013

Rozterki Aupairki- czyli co z prezentami dla host rodziny...

ah te Święta... wydatki gonią wydatki, jak nie ząb to prezenty, jak nie prezenty to z pewnościa coś innego się pojawi.. ohh ja biedna nieszczęśliwa :D postanowiłam, ze wydam na głowę po 20$ czyli mój mały, hostka i hostka. Całe szczęście, ze tylko jednego podopiecznego mam... przecież pamiętam rok temu jak dla 4 musiałam coś kupic, do tego hości, szło się załamać, tym bardziej, że przecież dopiero co tam przyjechałam. Dysponując skromnym aupairkowym kieszonkowym wydaje mi się, że 60$ to i tak w miarę. Nie sądzę, aby moja rodzina wydała na mnie więcej. Niestety ale jeszcze brakuje mi pomysłów co im znaleźć... wiadomo, że dla małego jakaś zabawka. W Marshallsie, czy też Burlingtonie za 20$ dostanę całkiem okazałe pudło :)Tylko co z hostami.... Znalazłam wstępnie dla hostki kubek, z racji, ze codziennie robi sobie kawę i zabiera ją do samochodu, to taki nowy powinien jej się przydać, a do tego... może zestaw kapcie z balsamami?? Pomyślałam też, ze hostowi może jakąs koszulę kupię, albo czapkę z szlikiem...
Eh eh... Jeżeli ktoś to czyta i ma inne pomysły to pliiiisss doradźcie...
Pozdrawiam gorąco chociaż za oknem mróz... aż mój mały mi się przy samochodzie wywalił tak wszystko oblodzone mamy :)
znudzona amerykańskimi plackami zrobiła sobie Iza naleśniki :)

chyba czas na nowy zegarek :)


6 komentarzy:

  1. w jakim wieku są Twoi hości Izunia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati Pati wlasnie wrocilam z zakupow! Kupilam hostce taki milusi koc zapakowany ladnie w pudelko z kokardka w jej ulubionym kolorze i dla hosta pj z rl;) oni oboje ostro po 40. Jutro wstawie foty zakupow, jeszcze tylko dla mojego lobuza cosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorszy czas dla aupair ever, grudzien i kupowanie prezentow! ja chyba umre w tym roku, bo oprocz hostow i 2 dzieciakow mam jeszcze babcie i dziadkow ktorzy do nas przyjezdzaja...

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepiej znaleźć coś w rossie albo burlingtonie. ja w tym roku mam do kupienia prezenty dla 15!!! osób, więc trzeba kombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dla hostki kupiła zapachową świecę, jeśli nie wiesz jaki zapach lubi to postaw na kwiaty np. White flowers albo Wedding Day z Yankiee Candle. Są przepiękne!
    Nie wiem jak sytuacja między hostami wygląda, ale jeśli np lubią razem pić kawkę czy herbatkę to widziałam piękne kubki na jednym były wąsy oraz napis Mr. a na drugim usta i Mrs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej mam pytanie dot. programu. Czy po ukończonym programie w UK trzeba czekać 2 lata żeby np wyjechać do USA ?

    OdpowiedzUsuń