czwartek, 31 października 2013

Halloween!! Trick or treat??!! czyli swiętujemy!!

Tradycje Halloweenowe to jeden z bardziej zwariowanych eventów w Stanach!
Nie wiem czy da się to opisać słowami. Ci którzy byli/ są w USA dokłądnie mnie rozumieją!
Jedno wielkie szleństwo. Ogólnie Halloween to jeden wielki biznes... Wydawanie kasy przychodzi amerykanom baaardzo łatwo:) I tu sie nie mówi o malych pieniądzach, moze nie są one male dla nich ale dla nas Polaków to sumki są konkretne
Stroje Halloweenowe- aaaaa jakie to ludzie pomysly mają. Sprawa polega też na tym, że tworzone są tu specjalne sklepy, które swój ekwipunek uzależniają od pory roku, tym samym od miesiąca - wszystko na halloween, za tydzien- wkroczą w okreś Świąt Bożego Narodzenia... itd.... My z młoda mamy po 3 stroje :D Nie wiem gdzie i kiedy w nich wyjziemy ale mamy- bynajmniej jeden wykorzystamy dziś na paradzie w NYC!
Imprezy halloweenowe- tak tak, 3 weekendy (ten przed halloween, w halloween i po halloween) to jedna wielka przebieranka :D w ostatni weekend wyszlysmy na chwile do nas do klubu i... bylysmy jednymi z niewielu osób bez kostiumów.
Co na zewnątrz? Ok zacznijmy od tego, że przed prawie każdym domem widać jakiś akcent tej całej maskarady. Trupy, nagrobki w ogródkach, szkielety, czarownice... To praktycznie nic porównując z kilkoma szczególnie udekorowanymi domami...
Serio?? nie będę tego opisywala, bo się nie da... Wstawiam więc 2 filmiki + 3 ze sklepu z kostiumami :)
1. o tym jak ten dom przybrany wygląda w nocy
2. Za dnia









Milego oglądania :) Zaznaczam, że nie jest to do końca przyjemny widok. Mój maly dzis sie obudzil i przyszedl do mnie z tekstem, ze koszmary mial bo sie naogladal  tych filmików..
Zdjecia oczywiscie tez są, ale bedzie ich wiecej po dzisiejszej paradzie!!
pozdrawiam gorąco :*
oto i moi hosci przed ich halloweenowym wyjsciem :D






Nasze au pairkowe spotkanie halloweenowe :)





9 komentarzy:

  1. ojej jak super ze krecisz filmiki! oddaje to ten magiczny urok którego tutaj w Polsce brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Polska ma swoje swieto zmarlych a nie jakies halloween ;)

      Usuń
  2. Kurde, szkoda, że Halloween mnie ominęło :D Ale spoko, na zdjęciach przynajmniej mogę zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. heej ;) maam pyatnie ;) Czy byłyś już wcześniej w Stanach ? Tzn chodzi mi o to ze tak osobiście nie jako Au pair :D Śledze Twojego bloga już dość długo i się zastanawiam nas wyjazdem , ale mam starszne obawy jak sobie poradze w całkowicie obym mi kraju ;/
    Pozdrawiam serdecznie :))) Masz cudownego bloga i bardzo przyjemnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey, turystycznie nigdy nie wyjeżdżałam, 4/5 lat temu bylam tu au pair, również na long island :) Spokojnie sobie tu poradzisz, tu się każdy odnajdzie, będziesz miala jedynie problem po powrocie do Polski aby tam sie na nowo zaklimatyzować... :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Hej:)) Kiedys pisałam ze wybielałas zeby. Mam pytanie czy efekt trzyma sie dlugo i sie oplaca wybielanie ? pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. massakra te stworki, że oni nie boją tego stawiać na posesjach:0 a host wyglądał super:0pozdrawiam Dianka

    OdpowiedzUsuń