poniedziałek, 14 października 2013

Polska parada w Nowym Jorku- Pulaski Parade!! Sami swoi!!

Oj Oj ostatnie 2 tygodnie to czas konkretnych zawirowań w moim życiu i to pod każdym względem...
1. Musiałam na szybkiego zrobić kursy i uzyskać kredyty, o czym napiszę innym razem
2. Moja hostka wylądowała w szpitalu na tydzień ze względu na problemy z plecami
3. Zaczyna się czas przygotowań do świąt, chcę znacznie wcześniej paczkę wysłać więc już powoli robię zakupy

Dziś tematem wpisu będzie jednak parada Puławskiego w Nowym Jorku na 5th Avenue!
Ale nas tu jest!! Woooowwwww nawet nie przypuszczałam.... Na paradę wybrałyśmy się oczywiście w polskim gronie: ja, młoda, i dwie Panie K. Polki to Polki:) Atmosfera przemiła. Parada zaczynała się od 13.00 więc już koło 12.00 pojawiłyśmy się w city, Iza  ubrana w nasze barwy narodowe oczywiście, tak jak większość ludzi, których tego dnia mijałyśmy na ulicach. 5th Ave to wiadomo modowy raj z butikami największych projektantów, a to właśnie tam maszerowaliśmy! Z daleka było widać flagi Polski, fala orłów...
Najlepsza to jednak była muzyka, jaka- oczywiście discopolo!! Ona tańczy dla mnie! wiadomo, że bez tego kawałka by się nie obyło, haha szalona Boysów też się znalazła :)
Szalałyśmy, skakałyśmy, tańczyłyśmy na ulicach! Tak się bawią Polacy! Co ja dużo będę opowiadała, filmik wszystko wyjaśni :D


















9 komentarzy:

  1. Piekne bialo czerwone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło zobaczyc ile jest Polaków w Stanach!! ;)
    a nasze bary biało-czerwone rzucają się w oczy!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super parada :D Idealna dla tych, którzy chcą spotkać Polaków na obczyźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik mega :D Nowy Jork na bialo-czerwono wyglada taak polsko, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa filmik super super super xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Polska znana nawet w Ameryce super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimy niektórych ludzi xD Best video ever ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Normalnie aż mialam ciarki jak to oglądałam haha

    OdpowiedzUsuń