wtorek, 9 kwietnia 2013

Moralność Panny Izy ;) czyli ja i mój Justin Timberlake :D

Tak tak Dajanko, to z myślą o Tobie:)
Postanowiłam podzielić się zdjęciami z moim boyfriendem :D
Najlepsze w tym wszytskim jest to, ze codziennie mówię mojemu młodemu, że JT to mój chłopak, a mój P tak się wkręcił, że serio w to wierzy. Codziennie rano jak jedziemy do szkoły prosi abym włączyła 2 albo 9 z jego albumu (suit and tie/ mirrors). Dziś rano np wyskoczył  z tekstem: Iza, a ten Twój Justin to jest bardzo sławny? ja na to, ze tak, a on znów: wow, to chodźmy szybko idziemy do samochodu i będziemy jego piosenek słuchać :) albo kolejna akcja, Młody: Iza, wiesz co ja nazywam się Justin Timberlake i jestem Twoim boyfriendem a Ty moją girlfriend :) I jak tu go nie kochać??!!
a dlaczego taki tytuł: figura woskowa Justina nie może dojść do głosu tak jak mąż Pani Dulskiej- i to mi odpowiada :D
Pozdrawiam:*




9 komentarzy:

  1. dobre, dobre :D to masz wesoło powiem Ci :) btw. masz fajnego sławnego chłopaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ci się znudzi, to chętnie go przygarnę ;-)
    Fajny ten twój BF :P Ale młody najkochańszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie, nie oddaję ani JT ani mojego młodego :D

      Usuń
  3. no siostrzyczko dulszczyzną powiało, ale pamiętaj prawdziwy facet ma swoje zdanie i kropka:)no całkiem całkiem ten Justinek*)
    Dajanka

    OdpowiedzUsuń
  4. SP w tej czapeczce to świecisz jak milion $ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna z Was para, tylko coś ten Dżastinek sztywny na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń