poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Clubbing in New York City: day 2nd -> Greenhouse

Oczywiście po piątku przychodzi sobota :D I to ta długo wyczekiwana- Majki urodziny!! Ohh Yeahhh!!

ogromne przygotowania, nowe ciuchy, make up, sneakersy na koturnie, króciutki top, nowa kurtka i idę :)
Przed wyjściem jeszcze się natknęłam na hostów i ich rodzinkę bo akurat w odwiedziny przyjechali:D wszyscy oczywoście życzyli dobrej zabawy i w drogę!!

Wsiadła Iza w samochód żeby nie isc na pociąg pieszo, nie wiem czy o tym pisałam ale.. zostawiam samochód na parkingu uwaga uwaga: policyjnym :D Bo gdzie indziej będzie bardziej bezpieczny??
W pociągu z Jo sie spotkałysmy i jedziemy. Na Penn Station jeszcze kartkę dla Majki ogarnęłyśmy.
Klub w którym była impreza to Greenhouse (w downtown).
Dziewczyny jeszcze wybrały się na Limo ride, ja z racji, ze już przesadziłam z kasa w tym miesiącu, odpuściłam to sobie.  Kolo 11 weszłyśmy. Miejsce bardzo ekskluzywne, ze znanych osób które tam bywają moge np Rihanne wymienić :) Musiałam zostawić kurtkę i zostałam w króciutkim topie, sala cała klimatyzowana, że wprost zamarzałam!! Miałyśmy swój stolik z napojami+jakiś alko. Muzyka- nie dla mnie.... DJ się średnio sprawdził- ja fanka techno przy takich rytmach średnio się mogłam pobawić. Dance flooru brak- no masakra pomyslałam. Mimo wszystko potańczyłam trochę gdzie się dało i koło 1 postanowiłyśmy z Jo opuścić lokal i pojechać do Pachy.Dojechałyśmy tam jakoś przed 2 chyba i stwierdziłyśmy, że to bez sensu, bo na liste gości sie wczesniej nie wpisałyćmy więc za bilet 40$ nie bedziemy płaciły :P Takim oto sposobem soboty do udanych zaliczyć nie mogę, oj z drugiej strony, byłam, widziałam, z dziewczynami się spotkalam więc zadowlona też jestem :) poniżej kilka zdjęć klubu i z klubu :D
Niedziela- cluster meeting ale o tym innym razem
pozdrawiam :*



9 komentarzy:

  1. OMG to prawdziwe zdjecia?jest tam bardzo bardzo bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjechałaś z IE czy APC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to super! Mam nadzieję, że też znajdę w IE świetną rodzinkę, chociaż szukam i czekam i doczekać się nie mogę :)

      Usuń
  3. Klub elegancki pierwsza klasa :D a daleko masz później wracając na parking policyjny? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie na pociąg z domu mam 15 minut pieszo :) z parkingu policyjnego do pociągu minutka pieszo :D

      Usuń
  4. jak to było jak pierwszy raz pojechcłaś do nyc? nie bałaś się sama jechać metrem pociągiem itd? wiadomo jak to bywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie :) nie ma się czego bać, szczególnie jeżeli się pomyśli o widoku Nowego Jorku nocą!!! aaa uwielbiam to!!

      Usuń
    2. studiowalas przed wyjazdem do usa? masz zamiar wrocic do polski? jakie sa twoje dalsze plany.

      i ostatnie pytanie, nie ma sie co oszukiwac, chcialabym kogos poznac, a mowiono mi zawsze ze amerykanscy chlopacy nawet nie oczekuja ze do nich zgadasz a robia to sami. czy to prawda? latwo jest randkowac jako au pair?

      Usuń