sobota, 13 kwietnia 2013

Zakochana w Nowym Jorku!!!

Fascynacja Stanami była u mnie od zawsze. Z tego co wiem, to nie tylko ja kocham te żółte taksówki, Times Square, 5th Avenue, amerykańską pizzę, ocean przy Long Beach.... ahh i wiele innych...
Postanowiłam was dalej zarażać :) Poniżej zdjęcia z ostatniego weekendu:) nie wyobrażacie sobie, co można spotkać w centrum NYC!! 'suchego' faceta w bikini na różowym rowerze (przy temperaturze 5C) wszystkie stworki: batman, elmo itp; ludzi poubieranych, poprzebieranych, porozbieranych, a nawet bucha maryśki można niechcący złapać od przpadkowych przechodniów!!
Dodatkowo zbliża się lato więc robi się dość tłoczno...











2 komentarze:

  1. Kiedyś miałam zajawkę na UK, ale szybko minęła kiedy zaczęłam częściej myśleć o US... teraz nie wyobrażam sobie innego miejsca, w którym chciałabym zamieszkać w przyszłości :) Jednak nie w samym centrum NYC, bo zbyt duże dla mnie do mieszkania :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tо jest istotnie znany а także przydаtny
    κawałeκ infoгmacji. Jestеm rаda , że tгafіłаm na
    Twój materiаł. Dziękі za uԁostępnieniе.


    Also viѕit my website :: wycieczki szkolne podlasie suwalszczyzna

    OdpowiedzUsuń