środa, 17 kwietnia 2013

Niedziela w Nowym Jorku :)


Ostatnio pisałam co sie u mnie działo w sobotę, a niedziele odłozylam na innego posta. Jak zawsze dużo się u mnie dzieje, więc dopiero dziś coś mogę napisać. Rano (czytaj kolo 11.00:)) wstalam, ogarnełam się do kościola i... postanowiłam pojechać z JO do city na pocztę :) Jo musiala wysłac swoje zeznanie podatkowe a poniedziałek to w USA Dead line więc kolejki wszędzie ogromne. Ja już w drodze do city a tu pisze B. czy się możemy spotkać i niedzielę razem spędzić.... wrrr pomyslałam, też nie miał kiedy napisać.... Odpisałam co i jak i pojechałam.

Poczta w NYC to jeden z bardziej okazałych budynków, jak jakieś muzeum wygląda!!


Zeznanie wysłane, jakiś Pan "pocztówek" nam pomógł i w drogę, za cel obrałyśmy sobie okolicę Lincoln Tunnel oraz postanowiłyśmy zobaczyć jak nasz klub prezentuje się w ciągu dnia. Po drodze jeszcze pizza po 1$ :) (gdyby ktoś z mieszkających tutaj nie wiedział to na 8th ave (chyba) między 40 a 41st)
Tym razem więcej zdjęć :)






Połaziłyśmy, zaszłyśmy na lody do MCdon i do domu, przecież trzeba odpocząć przed poniedziałkiem. Tym samym na jakąś 19.00 dotarłam :)
pozdrawiam








4 komentarze:

  1. Hej :D mogłabyś mi powiedzieć, jak to w końcu jest z tym podatkiem? Trzeba go płacić, czy nie trzeba? Bo jest tyle różnych spekulacji, że człowiek się gubi... :D

    I super zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey, co do podatków, to różnie z tym jest u każdego dlatego właśnie jest tyle opinii. Mnie w tym roku podatki nie dotyczą, przyjechałam w grudnu więc jestem poniżej progu podatkowego. Patrząc po moich znajomych to wiem, że większość płaci. Jo np., zapłaciła, na co jej host się bardzo zdziwił, bo większość ich poprzednich au pairs (których było z 6) nie zgłasdzało zeznania... ja ze swojej strony powiem, że jeżeli planuje się tu zostać bądź po jakimś czasie wrócić, to lepiej zapłacić, żeby później nie mieć problemów z wizą.
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja pewnie też wolałabym zapłacić, bo kto wie, co tam w życiu ci się przytrafi :D No i sumienie czyste :D Dzięki wielkie za odp :)

      Usuń
  2. czy w Nowym Jorku rzeczywiście jest niebezpiecznie ? tak jak niektórzy mówią, że lepiej na niektóre ulice nie wchodzić ? :D

    OdpowiedzUsuń