wtorek, 16 kwietnia 2013

Łzy radości i smutku- czyli list z Polski!!! Dziękuję!!

AAAAAAAAAAAAAAAA list!!! List od moich Kochanych!! List z domku! List z Polandii!

Ale od początku. Siedziałam sobie z hostką i z małym gdy nagle rozlega się dzwonek do drzwi, nikt się nikogo nie spodziewa, wiec poszla hostka otworzyć i przynosi mi kopertę!! Ojej wiedziałam, że to od Was:)
Oczywiście mały wyskoczył z propozycją, że mi pomoże rozpakować i posprawdza wszystko :)
Otwieramy, a tam jedna koperta z kolczykami :) (jeden sie połamał, na szczęście to ten z mojej domowej kolekcji, nie z tych nowych) Dziękuję sissss bo wiem, że Ty je wybierałaś!! Kolejna koperta, a w niej łańcuszek z krzyżykiem (eh eh piękny jest ale nie mogę zrezygnować z poprzedniego, który już tyle lat noszę) Koperta kolejna: charmsy!! az musze nową bransoletkę kupić bo poprzednia mi się zerwała :D
Patrzymy patrzymy, a tam coś jeszcze, mały otwiera, wyjmuje... a to..... STRINGI!!! Od razu wiedziałam, że to mój szwagierek kochany na taki pomysł wpadł! Hostka na mnie patrzy... mały się przygląda, a ja w śmiech i mówie, że to od siostry męża :D hehe zburaczałam aż cala :D no bo jak wytłumaczyć, że siostry mąż wysyła mi stringi?? Tak tak Radek- mój rozmiar :D pasują idealnie- dziękuję :*

hehe List zostawiłam sobie na wieczór. Oczywiście nie dało sie nie uronić łezki... wszyscy tęsknią, życzą najlepszego (to na moje urodziny, które są w maju ale na wszelki wypadek wszystko wysłali wcześniej:*)
Ehh ehh oczko w głowie tatusia- tak Tato, zawsze o tym będę pamiętała, Mamo- postaram się przyjechać, siss też Cię kocham, kocham Was wszystkich i Radosławie całuję również :*

3 komentarze:

  1. hehehe mała to nieźle, wiesz że mój Radosław ma takie pomysły:)nie pomyślałam że możesz ten list otworzyć przy hostce to bym cię uprzedziła!!mam nadzieje że wszystko się podoba:)
    Dianka

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ta tęsknota to zabija :<<<
    A Twoja siostra widziałam, że też chce wyjechać i co w końcu nie wyjechała?:)
    Pooooooooozdrawiam z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, moja siss jest mężatką, ale moja kuzynka jak najbardziej sie szykuje :)
      czeka na odpowiednią rodzinę :)
      pozdrawiam

      Usuń