sobota, 6 kwietnia 2013

Weeeekeeeennnddddd na Long Island!!!

Dziś tylko kilka zdań.
jest sobota- jakoś koło 13.00. Wybieram się właśnie do Majki na weekend sprawdzić klub u niej w okolicy :)
wczoraj pojechałyśmy z dziewczynami do naszego KAseys, moze nie bylo tak tragicznie bo bylo z kim potanczyn :D ale już koło 2 sala była prawie pusta. czyżby wszyscy byli tak po całym tygodniu zmęczeni?? ehh...ja się przecież koło 2 zaczynam rozkręcać :D no ale nic, zebrałyśmy się z dziewczynami i pojechałyśmy do domu. Zdjęcia innym razem:)

Pozdrawiam gorąco z naszego wiosennego Lynbrooka :*

2 komentarze:

  1. cześć, mam pytanie odnośnie agencji Prowork. W sumie zdania są podzielone, niektórzy mówią, że CC jest o wiele lepszy, mimo że droższy, ale chciałabym dowiedzieć się Twojej opinii na ten temat, a mianowicie, czy jesteś zadowolona z Prowork'u? W sumie z tego co piszą, to Prowork ma faktycznie niskie ceny, niż np. taki Cultural Care, gdzie na taki wyjazd nie byłoby mnie stać stanowczo. Dlatego chciałabym się dowiedzieć jakie Ty masz przemyślenia na temat tej agencji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hey, oczywiscie na każdy temat jest wiele opinii. Co do proworku- to, że polecam agencje poprę swoim doświadczeniem: 2 razy wyjeżdżałam za ich pośrednictwem, moja kuzynka równiez pojechała do UK przez Prowork, znam ludzi tam pracujących (gorąco ich pozdrawiam) i wiem, że cena jest najniższa w porównaniu z innymi a warunki Twojego pobytu zawsze są takie same :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń