czwartek, 4 kwietnia 2013

Jak kupować i nie zbankrutować? Da się :D

Tak jak sobie postanowiłam- staram się oszczędnie sysponować moim budżetem, a bynajmniej nie wydawać wszystkiego na ciuchy! Ostatnio hostka zaproponowała mi abym się z nią przejechała do Costco czyli naszego Makro- wejść można tylko z ich kartą. Iza oczywiście jak gdzieś jechać to jest pierwsza :) Okazuje się, że 15 min ode mnie mam całkiem spoko centrum handlowe, w oddali zobaczyłam Marshallsa i Rainbow i poatanowiłam, że co jak co ale za kilka dni tam wracam sama albo z Jo. Ale wracając do Costco. Hostka jakieś zakupy do domu robiła, kupiła mi też poduszki, żeby poczuć wiosnę w domu :) Co najlepsze w C.- mają też trochę ciuchów, a w tym Tomek Hilf!! excellent! Jeszcze tam wrócę :)



Tak jak postanowiłam, dziś tam wróciłam, zabrałam Jo i pojechałysmy.
Zaszłyśmy do pierwszego sklepu, którego nazwy  nie kojarzyłam wcześniej- mogłam tam prawie wszystko kupić ale... wyszłam z niczym - jest progress :)


Następny- RAINBOW!!! I love it! tym razem nie udało mi się szybko wyjść :)
zdobycze poniżej ehh moze juz za dużo czarnego koloru ale do klubu najlepiej w 'Black' :)
Najlepsze są ceny:
1.buty 7$
2. Bluzki po 7$
3. spódnica 10 $
4. Kolczyki 9$ (wszystkie)
5 czapka 6$
Koljejne zakupy za tydzien, upatrzylam sobie kilka par spodni i buty polo, musze tylko przemyslec które wybrac :)








Ps Dianko, to są sukienki o których wspominałam, za tydzien prześle zdjecia reszty, może akurat któraś Ci się spodoba :)





12 komentarzy:

  1. Boże, ja to jestem ślepota bez okularów. Patrzę: 75 dolców za bluzkę?! Myślę: oszalała :D, później przyglądam się bliżej ekranu - 7 dolarów. Normalnie nic tylko pogratulować sobie :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie nie, ja oszczędnie kupuję :) 75 to serio na coś szczególnie wyątkowego mogę wydać :) nie na takie oo szmatki :P

      Usuń
    2. też tak podobnie mam :) wolę więcej wydać na coś porządnego i przemyślanego :) pozdrawiam

      Usuń
  2. świetne sa te białe, ale z racji tego że mam przed sobą kilka wesel tokolor ten pozostawiam juz Pani Młodej, a w tej jasnej różowej juz sie zakochałam tylko ta siateczka oj za dużo widać:)czekam na następne zdjęcia, Dajanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... no fakt, biały oddaj młodej. Przejadę się tam na tygodniu i porobię więcej zdjęć :) może akurat coś wybierzesz :)

      Usuń
    2. Brawo Dajanka!:) bardzo rozważna decyzja..

      Usuń
  3. a mówiłaś że nie lubisz wąsików:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona :D Pewnie nie problem wydać te skromne 200$ tak oooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale wydawanie pieniedzy bardzo dobrze mi wychodzi :D chociaz... ostatnio trochę zaoszczędziłam :) muszę nazbierać na bilet do Polski na wakacje jakos :)

      Usuń
  5. jak wygląda Twój dzień ? wcześnie musisz wstać ? o której masz już wolne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj oj, gdzieś to ostatnio opisywałam :) chociaż teraz trochę się zmienily moje godziny pracy: rano od 6 do 9 i pozniej od 14.30 do 18.00/19.00 a weekendy freeeee :)

      Usuń