niedziela, 26 maja 2013

clubbing # Empire Hotel # rooftop # NYC # Bowling # Memorial Day # Dzień Mamy!! # zęby mądrości#

Weekendowo ponownie :) Tym razem mamy długi weekend, a to w związku z Memorial Day, który jest obchodzony w poniedziałek, więc wszyscy mają wolneeeee!! ja pewnie będę pracowała ze 2-3 godziny i jadę do Nowego Jorku :)
Kolejny tydzień i koleny weekend za mną... Matko już prawie pół roku tu jestem!!!
W piątek i sobotę pogoda nie dopisała, cały czas padało, więc w piąteczek seansik filmowy :) tym razem rodzinka.pl dla rozlużnienia się w polskim klimacie :) sobota zapowiadała się konkretnie- miałyśmy jechać z dziewczynami na air show na Jones Beach, czyli pokazy lotnicze, ale pogoda nam pokrzyżowała plany, lało prawie cały dzień więc nici z tego:( Rodzinka zaprosiła mnie na bowling i Iza pojechała z nimi, poźniej z Jo sie na pizze  wybrałyśmy jeszcze.


Sobotni wieczór był od tygodnia planowany, K. z którą się poznałyśmy przez FB (o tym zaraz napiszę) skontaktowała się z promotorem z rooftop na Empire Hotel więc umówiłyśmy się pod klubem o 11 :)
Co do K. też jest au pair, warto o tym wspomnieć jak się poznałyśmy, bo może to ułatwić życie w USA wielu dziewczynom, które również się tu wybierają. Jak wiadomo, na Fb jest już wszystko. Jest też bardzo wiele grup poświęconych właśnie au pairkom, gdzie można poznać inne osoby w swojej okolicy, wybrać się razem na imprezę itp. tak dla przykładu
LONG ISLAND au pairs- https://www.facebook.com/groups/293094440776869/?bookmark_t=group
Polish au Pairs NY/ NJ - https://www.facebook.com/groups/386531474768173/?bookmark_t=group
Au Pairki z Polski- https://www.facebook.com/groups/368399933198171/?bookmark_t=group
Nom więc z K znałyśmy się od stycznia, widziałyśmy się raz w City i nigdy nie mogłyśmy się zgadać na wspólną imprezę, do wczoraj :)



Kolejne cenne info- promotorzy - dla au pairek są najlepszą formą wyjścia na imprezę za małą kasę. Na czym to polega?? Otóż młodzi ludzie (kobiety i mężczyźni) w formie promowania klubu ogłaszają się w różnych miejscach i zbierają grupę ludzi, która wejdzie do klubu pod ich nazwiskiem. Dzięki temu ci co się do nich zgłaszają mają wjazd do klubu za free, a to nie wszystko, na miejscu ma się za free drinki/ soki!! Czy może być lepiej? Z naszymi aupairkowymi zarobkami to idealna forma poznania fajnych miejsc. Dodatkowo, ci promotorzy dostają dobrą kasę za każdą osobę, która tam przyjdzie dzięki nim, trochę nie czaję tego interesu... Jak to sie może opłacać klubom. Wsszystko by było ok, gdyby z takim promotorem przychodziło do max. 10 osób, bo przecież dzięki temu przyjdą też inni ludzie, ale my patrzymy a tam było chyba 3 promotorów, każdy miał grupę około 50  osób! Kolejna sprawa- wjazd do klubu możliwy jest w szpilkach i w miarę dobrych ciuchach, najlepiej, zeby to była sukienka- dzięki temu klub przyciąga innych ludzi, którzy wchodzą tam bez promotora i zostawiaja w klubie ładną kasę, ale takich nie było przecież zbyt wiele... bo przecież większość stanowili ludzie od promotorów:)
Empire Hotel Rooftop.... super miejsce, mieści sie na jednym z ostatnich pięter hotelu, dodatkowo ma balkon z widokiem na city!! pięknie... Co do imprezy- jak najbardziej oceniam pozytywnie, ale nic dziwnego, skoro fajni ludzie to i impreza musi być dobra :)
Po 2 wyszłyśmy żeby na pociąg zdążyć, dobiegamy do metra, a tam info, że nasz pociąg podjeżdża- nawet nie zdążyłam biletu na metro kupić, tylko przeszłam pod bramką.... a za mną Majka :) wbiegamy i okazuje sie, że to w przeciwnym kierunku, a nasz dop za 15 minut będzie. Kolejna nowość jest taka, że tu w metro biletów nie sprawdzają, jedynie do wejścia przez bramkę jest potrzebny, jedno wejście 2.25$ Przecież gdyby tak w Polsce było to by ludzie ostro skakali :D Na pociąg idealnie zdążyłyśmy i o dziwo- żadnych niespodzianek w pociągu nie było, jedynie na peronie podchodzi do mnie koleś i wręcza mi wizytówkę, że niby on  z działu reklamy jest:D taaaa sobie pomyślałam, no, Thanks :P











Coś złego? rosnie mi ząb mądrości i straaaasznie boli!! ósemki zaczęły mi rosnąć przy poprzednim pobycie w Stanach- wszystkie na raz, a teraz jedna konkretnie się przebija;/ już tyle tabletek się nabrałam, kupiłam żel dla dzieci na ząbkowanie... i ni.... macie może jakieś pomysły?? hellllpppppp
Na koniec najlepszego dla mojej Kochanej Mamy!! Mamuś jesteś najlepsza na świecie!! Kochammm Cię i zdrówka jak najwięcej życzę!! :*

10 komentarzy:

  1. Do klubu w Empire wpuszczają od ilu lat? 21?

    OdpowiedzUsuń
  2. moja jedyna rada to pojscie do denti jak bd juz w PL bo moze bd musiala miec wyrywana osemeczke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj aj.... najgorsze, ze 8emki usuwane są chirurgicznie, a ostro się tego boję;/

      Usuń
    2. Mnie nie dawno też bolał i bolał (i troche spuchłam)bo sie wybijał-i dentystka powiedziała że wszystko gra-a boli no bo rośnie-i dzisiaj jestem mega mądra:D heheh Więc może nie będzie tak źle!! ;)Pozdrawiam!!

      Usuń
    3. miejmy nadzieję, że tak będzie też w moim przypadku :D skoro mam być zajemądra to już to przeboleję :D haha :)

      Usuń
  3. W mieście, w którym ja mieszkam( jeszcze Polska :D) bez przerwy leje od 3 dni masakra... nie da się nic zrobić, a co mówić o jakiejkolwiek chęci na jakiś wypad do klubu, czy cuś :D no dobra do jednej grupy wysłałam już prośbę o akceptację uczestnictwa, mam nadzieję, że mnie przyjmą! No i wielkie dzięki za takie informacje! Na pewno przydadzą się na przyszłośc, cieszę się, że znalazłam Twój blog! :D :D

    Ps.: e to ja jestem jeszcze pusta okropnie, bo mi nic nie chce rosnąć,haha

    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a macie za swoje :P u nas ostatnie 2 tygodnie były koszmarne!! albo zimno albo deszcz!! masakra, a siostra mówila mi jak to pięknie mają w Polsce i jak to sobie grillują itp:P teraz kolej na nas :D
      do której grupy wysłałaś zaproszenie?? jezeli jeszcze nie zostało potwierdzone to daj znać i sprawdzę :)
      no ja konkretnie mądra teraz będę :P tyle bólu... ale dziś już jest lepiej :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. haha, własnie odczuwam, bo chyba się przeziębiłam... także nie ma co, lepiej juz być nie może ;D
      ja wysłałam do "Au Pairki z Polski". Chyba nie zostało potwierdzone, bo coś nie mam w grupach, tej grupy ;<

      Usuń