poniedziałek, 13 maja 2013

Weekend, który zmieni wiele w moim życiu....


O matko, ten weekend zaprowadzi wiele zmian, co się takiego stało?? jeszcze tajemnica- bynajmniej przez najbliższy miesiąc... Jednak wiem, że muszę go zapamiętać, zapisać sobie :)

Postanowiłam ostro oszczędzać więc  w sobotę ani niedzielę nie byłam na żadnej imprezie. Aż sama w szoku jestem, ze wytrzymałam






W sobotę pokręciłysmy się  z Jo po okolicy- na pieszo- dieta dieta....:) a wieczorem frappuccino ze starbucksa :P, chociaż nie, Frap. było w piątek a w sobotę pograłyśmy u mnie na Wii w Just dance, pozniej do niej pojechalysmy- jej rodzinka zaprosiła mnie na kolację przy okazji- bardzo spoko ludzie. Był też deser z truskawkami i lodami i dla rozrywki znów wii z dzieciakami ich :) na koniec jeszcze odnalazła Jo serialenet.pl i.... nareszcie obejrzałam Przepis na zycie z 4 sezonu :) uwielbiam to!!
O niedzieli napiszę jutro :P
a poniżej filmik jak Iza grała w Wipeout :D




10 komentarzy:

  1. Zżera mnie ciekawość, musi to być coś wyjątkowego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ah obiecalam więc nie mogę jeszcze powiedzieć:)

      Usuń
  2. Teraz będę umierać z ciekawości, co tak wiele zmieniło !! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesoło tak macie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oho...w związku z tym, że natura ludzka ciekawska, to czekam również na zdradzenie tajemnicy... : D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ze ja wiem co tojest ! ;) Trzymam kciuki żeby Ci się udało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech zgadnę, 17 czerwca zostaniesz żoną jakiegoś Amerykańca...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie 17stego a 24tego! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie 17stego a 24rtego trabo jerychonska! :D

    OdpowiedzUsuń