środa, 29 maja 2013

zakupy # shopping # i płacz za pieniędzmi :P

Eheh, zakupy to nieodłączna część mojego życia :) raz w tygodniu muszę chociaż jedną rzecz kupić :)
dawno niczego nie pokazywałam, więc dziś wstawię więcej zdjęć, to nie są wszystkie ostatnio kupione rzeczy ale... chociaż większość :)
buciki z rainbow- 14$

buciki z rainbow- 14$


szpileczki z axrs- 5$!!!!!!


levisy za 20$

takie okazyjne buciki za 5$

sukienka- 10$

cytrynkowa marynarka- 3$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

koszulka- 2$

topy- po 3$

spodenki: 1.h&m-10$, 2.Rainbow 10$

okularki-3$

branzoletka- 3$

13 komentarzy:

  1. o kurcze! Same cudeńka. :)

    Sądząc po cenach tych produktów, to jednak nie ma za czym płakac. :)


    CIekawe jak się spakujesz do domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh to nie są wszystkie rzeczy, które kupiłam :P wiesz tu 10 tam 15 i tygodniowo wydaję połowę, a musze zaoszczędzić na jakieś podróże
    ps. nie planuję sie z tym pakować do domu :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ciągle narzekasz, że nie masz kasy, a zakupów coraz wiecej :D jak Ty z tym do Polski wrócisz;D omatkO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jak tak patrze po skelpach ile jeszcze fajnych rezczy jest i po które chcę wrócić to aż... muszę trochę ponarzekać :P
      mam nadzieję, że nie będę z tym do PL wracała... :D
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. niczego głośno nie mówię :D.... jeszcze nie.... :)

      Usuń
  5. aaaaa chce te levisy!!!!!!! super spodenki w paski i koszulka i<3bk, a marynarka na topie, pozazdroscic! ;)

    zapraszam: http://xnonameno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ojej! Cudne te rzeczy i takie tanie. Ja juz nie wiem jak ide do sklepow to nigdy nie znajduje takich fajnych rzeczy za taka niska cene. Albo ja juz nie umiem szukac przecen albo tutaj w Kalifornii nie wiem w jakich sklepach szukac.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja tylko na przecenach ostatnio kupuję :D
      sprawdź czy masz Rainbow u siebie:)
      lebisy z Burlingtona, H&M ma teraz konkretne przeceny, wet seal także. Oczywiście dochodzi Marshalls i TJ Maxx :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Dzięki :-) mam nadzieję że coś "upoluje" ładnego. A ta Twoja nowa czarno-biała sukienka poprostu cudna!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. eleganckie zdobycze, tylko sobie tak pomyślałam, że ze swoim tyłkiem w te spodenki bym się raczej nie wcisnęła, haha. btw. sukienka zajebiaszcza :D Muszę wziąć się za siebie zanim wyjadę do US. :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki to model levisów? :)

    OdpowiedzUsuń