niedziela, 16 czerwca 2013

party time # empire hotel rooftop # promotors # champagne # polki w NY # countdown 7 days

Weekend bez konkretnego wyjscia to weekend stracony. Ostatnia sobota to ostatnia impreza z Jo przed jej wyjazdem. Zebrałam więcej dziewczyn, zgadałam się z promotorem i idziemy :D
Tym razem było nas 7 ja, Jo, P (koleżanka Jo z PL), K.- nowa osoba na moim blogu , M. była au pair, teraz tu mieszka na stałe, Maja- moja roommate z NY i jej koleżanka R (obie z Serbii). Kurcze kupilam nowe buty- takie nie za wysokie, żebym mogla sie w nich cała impreze bawić, ale jednka nie byly zbyt wygodne więc po chwili i tak je zmieniłam. Impreza oczywiście jak zawsze świetna! Drinki, wódka- Sobieski, moje soki, szampan... uuuu lało się :) haha a ja polewałam szmpana znowu :) Mamy świetnego promotora, który bardzo o wszystko dba, tak więc co jakiś czas pisał do mnie żebyśmy wszytkie przyszły z parkietu do naszego stolika, bo ma dla nas szmpana, świetnie się z nami bawił, ogólnie atmosfera bardzo dobra :)
Oczywiście nie obeszło się bez mojego wejścia na DJ-kę :) takich imprez jak najwięcej:)
Kurcze chyba nigdy tak nie imprezowałam jak teraz, w PL przecież pracowałam i studiowałam więc nie było na to czasu, tutaj mogę się oderwać i rzeczywiście poczuć oderwanie od rzeczywistości, bynajmniej tymczasowe... Ale co z tego, pojawia się coraz więcej wątpliwości- co dalej ze swoim życiem zrobić, przecież trzeba się ogarnąć... nie mam już 18 lat. Jedna z moich znajomych, która przyjechała tu ze mną jako au pair 5 lat temu, była u rodziny przez miesiąc, miała jakieś problemy i przeprowadziła się do znajomych w NY, mieszkała tak tych 5 lat z nimi i... patrzę na Fb a tam jej post, że zdecydowała się wrócić do PL i ogarnąć;/ stwierdziła, że tu wyłącznie imprezowała i cięzko jej będzie coś osiągnąć...a co ze mną? ajjj życie mnie czasem przeraża....
a tymczasem zdjęcia z soboty :)
PS. Odliczanie trwa, 7 dni! przecież to tylko tydzień :)
DJ Issa :D and my peeps w tle :)

JaMajka:) 











Polish night out :) 

6 komentarzy:

  1. You look so sexy !

    OdpowiedzUsuń
  2. aleś Ty opalona!! ;)
    zazdroszcze;P

    a na imprezach to pewnie jesteście królowe parkietu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, mam pytanie :)
    za około 2 tygodnie jade pierwszy raz jako Au Pair(tylko do Londynu) i bardzo się boję tego że się nie dogadam po angielsku ponieważ nie umiem jakoś dobrze tego języka, jedynie podstawy, jak było u Ciebie na początku ? umiałaś dobrze angielski ? rozumiałaś wszystko co do Ciebie mówili ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey, pytanie pojawia się bardzo często... w UK takich dużych wymgań nie mają, cięzko jest też ocenić czyjąś znajomość języka na podstawie np ocen ze szkoły, ja przyjeżdżając tu 5 lat temu potrafiłam spokojnie przeprowadzić konwersację. Teraz to już inna bajka, chociaż nadal czuję duuuuuże braki;/

      Usuń
  4. siostrzyczko widzę tylko imprezujesz, ale masz rację trzeba się ogarnąć.:)Dajanka

    OdpowiedzUsuń