niedziela, 16 czerwca 2013

free time # spotkanie z Lucy # baby Victoria # ciocia Iza :) # countdown 8 days!!

Czas pędzi jak szalony!! Jest już niedziela, ale nie chcę zbyt długich postów pisać więc tylko trochę wspomnę o sobocie- o wieczornym wypadzie napisze jutro :)
Do Jo przyjechała koleżnka z PL więc chciałyśmy aby zobaczyła trochę tu naszych okolic i w sobotę planowalysmy jechać na plaże. Jednak w ciagu dnia zapowiedział się JO wujek (mieszka w NJ i miał jej przewieźć walizki, żeby je przetrzymać do powrotu Jo z road trip). Więc trzeba było plany zmienić. Akurat zadzowniła do mnie Lucy- mój człowiek tutaj :) pisałam o niej kiedyś, znamy się ponad 4 lata, to z nią tu się bujałam 4 lata temu. Teraz ma już swoje małe bobo, które początowo mialo się nazywać Izabela, ale w końcu jest Victoria, moja siostrzenica:) Mała jest piękna jak laleczka :) Lucy musiala wyjść na 2 godziny więc ja miałam z babeee zostać :) Akurat ją położyła spać więc wystarczyło na mamusię jej poczekać :) Ehh V ma dop 2 latka (też jak ja jest z maja ale nie 5 tylko 15 :) Juz coś tam potrafi powiedzieć (po angielsku i po hiszpańsku wszystko jednoczesnie, bo rodzice są Hiszpanami oboje:) najlepsze jest, ze na mnie mówi Bella :) kolejne słowo z jej dziecięcego słownika to- iPhone! Mała lepiej się nim umie obsługiwać niż ja :D hehe Lucy jak to Lucy, znów dała mi całą torbę różnych ubrań :D Posiedziałyśmy, pogadałyśmy, wyszłysmy na pizze...ehh jak to dobrze jest tu mieć takich znajomych, którzy rzeczywiście są gdy ich się potrzebuje, bo na niej zawsze mogłam polegać, dlatego tez nie obawiam się, że gdy cos nie tak pójdzie z rodziną (chociaż raczej nie ma takiej opcji :P) to i tak będe miała gdzie się podziac tu :)
PS. Odliczanie nadal trwaaaa ajjjj już tylko 8 dni!! OMG!

a oto my z V. :D

7 komentarzy:

  1. Mała Victoria ma bardzo śliczną urodę! ;-)
    Więc nic dziwnego że mała jest piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. do czego 8 dni ? śliczny smerf :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzis juz tylko 7 dni!! Taka wielka moja tajemnica, ktora oczywiscie zdradze za kilka dni!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona wez powiedz o co chodzi, gdyż bardzo ciekawa jestem :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorka mloda, nie moge jeszcze zdradzic tej tajemnicy!! Nie tym razem ;) ciekawosc to pierwszy stopien do wiesz...

    OdpowiedzUsuń