piątek, 21 czerwca 2013

tired # chora dalej # lato to czasem nic fajnego # plany # countdown 3 more days!!



Czy ja to serio napisałam?? 3 dni??  taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk!!!!!!
ale się cieszę, normalnie nawet sobie nie wyobrażacie:)
Pomimo długiego i pracowitego dnia, jestem super happy :)
Zabrałam dziś małego do parku na pół dnia, tak więc on sobie biegał skakał, a ja miałam chwilę odpoczynku:)
Na koniec zrobiliśmy sobie pizzunie i pograliśmy na wiii. Niby tak mało i bez wysiłku ale fakt, czuje się dziś zmęczona, tym bardziej, że chora nadal jestem;/ wrrr, a jutro taki piękny dzień się zapowiada!! z pewnościa jedziemy na plażę!! do tego wieczorem jakąś imprezę może nam się uda zaliczyć... no zobaczymy :)
To tyle na dziś. Słit focia z ręki też się znalazła oraz mój mały na placu zabaw :)
PS. Buziaczki dla moich kochanych z PL :* ajj dawno  z Wami nie rozmawiałam więc jutro to nadrobimy!




1 komentarz:

  1. Ten maluch jest słodki! Zajmujesz sie tylko jednym dzieciaczkiem?
    Nie moge sie doczekac kiedy zdradzisz o co chodzi z tym odliczaniem :D

    OdpowiedzUsuń