wtorek, 25 czerwca 2013

aaaaaaaaaaaa ona tu jest!! sisters #reunion!! Arletka w USA!!

Dziś tylko kilka zdań!!
Ona tu jest!! tak., moja siostrzyczka będzie au pair w mieście obok! Matko jak ja się cieszę!!
Dziś pół dnia spacerowałyśmy po NY, it is to good to be true! I can't believe it!
więcej opiszę innym razem:)
ahh młoda przywiozła mi też kawalek Polski, nie brałam zadnych zdjęć rodziny, żeby przypadkiem nie plakać a tu oo wyciaga ramkę, a tam: Mama, Tato, Dajanka moja, Radosław... i młoda oczywiście :)
Kilka prezentów z PL!! I love my family! Nie można sobie wyobraźić lepszych rodziców i lepszej siostry!
o matko co za euforia! nie ogarniam jeszcze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22 komentarze:

  1. aj siostrzyczki moje kochane jak się cieszę, że wszystko już jest tak jak powinno:)a martwiłam się o Arletkę, bo znaku nie dawała.Widząc was razem na zdjęciu jestem szczęśliwa i spokojna o was.Teraz to zaczniecie szalone życie we dwie:)Przesyłam buziaczki Dianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh nareszcie;) cala zdrowa i zadowolona;) teraz zaczynamy nowojorskie zycie;)

      Usuń
  2. ah jednak wiedzialam, ze o to chodzi ;) bo slyszalam, ze udalo jej sie znalezc rodzine kolo cb. szczesciary :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślałam że może chodzi o siostrę;-)
    intuicja mnie nie zawiodła;D

    Nic dziwnego że cieszysz się!!
    Niech ta chwila wiecznie trwa!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej a siostra ile ma lat? Wygladacie jak bliźniaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mloda ma dopiero 21 :)
      Heh a najlepsze, ze my nie jestesmy siostrami tylko kuzynkami!

      Usuń
    2. W sumie to nie widac bardzo twarzy :) ale blond I wzrost prawie ten sam:)

      Usuń
    3. Myslalam ze jest mlodsza skoro mowidz na nia mloda:) a tak 21 lat to dobry wiek na imprezy w US;)

      Usuń
    4. młoda młoda, przecież to aż 3 lata różnicy :)

      Usuń
    5. Tylko 3 :)

      Usuń
  5. Super :) Zawsze lepiej mieć przy sobie kogos bliskiego tym bardziej tak daleko od domu

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeeeeej :D fajnie Wam się udało! Wyobrażam sobie tą radość ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah tak przeczuwałam ze to moze byc to i moje przeczucia sie sprawdziły :) A kuzynka tez prowadzi blog? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niee mloda bloga nie prowadzi ale zaraz zaczniemy nowego;) takiego wspolnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pytać o to samo;)

      to oczywiście namiary na wspólnego bloga poproszę!! ;-)

      Usuń
    2. tak tak, jak się z tym ogarniemy i trochę emocje opadną to z pewnościa info u mnie się pojawi :)

      Usuń
  9. Jak daleko masz do NYC? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, ze tego bloga nie zostawisz ? Jest tak swietnie prowadzony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, ten blog to moje 'dziecko' ;) a dzieci sie nie zostawia:)

      Usuń
    2. anonimy podpisujcie sie imieniem;0

      Usuń