sobota, 29 czerwca 2013

Au Pair life - czyli na czym tak rzeczywiście polega ten program!

witam :)
Ostatnio sobie pomyślałam, że mój blog przepełniony jest wpisami z imprezowania, wygłupów, zakupów...
Jak większość wie, życie au pair nie jest tak kolorowe :) To jednak też praca, ciężka praca, szczególnie latem, gdy dzieci nie chodzą do szkoły, a ich rodzice nadal pracują. Moja hostka uczy w szkole więc również ma wakacje, co jednak nie znaczy, że dzięki temu pracuję znacznie mniej. Niby ona ciągle coś robi... No właśnie niby, jak tu ktoś jest/ będzie to się przekonacie, że hamerykanie to strasznie leniwy naród... ajj czasem  bym chciała im coś na ten temat powiedzieć, ale to nie moja sprawa. Skończę swój program i wtedy im przedstawię swój punkt widzenia :), który jak wiadomo: zależy od punktu siedzenia.
To co inni sądzą o was podczas programu  też się bardzo różni i odbiega od rzeczywistości, wiadomo przeciez, że nikt nie będzie na fb/ twitt/ insta zamieszczal zdjęc i info o tym jak czasem ciężko jest wytrzymać z dziećmi :) przecież każdy chce się pochwalić tym co najlepsze :) zwiedzaniem, imprezowaniem :)
Ten obrazek poniżej najlepiej przedstawia spojrzenia na program au pair z każdej strony :)
Pozdrawiam
PS. Młoda jest u rodzinki, super zadowolona :) dzis moze nasze pierwsze od dawna wspólne wyjście!


7 komentarzy:

  1. haha :) ten obrazek jest taki prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram opieka nad dziećmi tym bardziej cudzymi to nie lada wyzwanie.Ja sie tego nie podejmuję.Pozdrawiam i życze wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i proszę, życz mi również cierpliwości :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. dobre. No tak jak słyszysz- Ameryka- to myślimy że kolorowo, sama się tez na tym łapię, a to jednak jest ciężka praca, tylko chyba na początku drogi to nie dociera do nas. Fascynacja wielkim światem przyćmiewa to wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdę mówiąc, porównując do PL to jednak tu jest znacznie łatwiej. Ja dalej jestem zafascynowana USA :) i chyba szybko mi to nie przejdzie :)

      Usuń