sobota, 2 lutego 2013

Dla mojej Sisssterki kochanej- Sto Lat!!

Dajanko, wszystkiego co najlepsze!!!
Urodziny za urodzinami, a mnie z Wami nie ma... ajjj, nie powiem ile Dajanka lat kończy :D nie jest to z pewnością jej 18stka, już jakiś czas temu wysłałam jej kartkę i do dziś nie doszła- dobrze mi to nie wygląda..

tak więc siostrzyczko, o Twoich urodzinach również chcę napisać w moim blogowym pamiętniku.
Duuużo zdrówka, miłości, radości, spełnienia marzeń, więcej uśmiechu i optymizmu!!!! :)
I lovveeeee youuuuuu!!!!!
I co z tego, że mamy tak różne charaktery jak tylko ja Ciebie najlepiej zrozumiem a Ty mnie :)
;*



2 komentarze:

  1. Hey Izuniu, dziękuję bardzo za życzonka:)ja mam jedno na dzień dzisiejszy, a mianowicie żebys jak najszybciej nas odwiedziła bo wszyscy tu na Ciebie czekamy. Całuski i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i siostrzyczko zdjęcie troche nieaktualne zamieściłaś:)

    OdpowiedzUsuń