piątek, 15 lutego 2013

Testujemy kosmetyki- nowości wydawnicze w moim wykonaniu :)

Jak już wprowadzam zmiany w życiu to na każdej płaszczyźnie.
Dziś na temat kilku nowych kosmetyków. Ostatnio moim ulubionym podkładem był jeden z Rimmela- oczywiście ja jak to młodsza siostra 'papugowałam' wszystko od Dajanki :) Tak więc moja siss wspomniała mi o recenzjach Revlonu, że tak się każdy zachwyca nad tym fluidem i pudrem. Tym samym ja nie zastanawiając sie za długo pojechałam do CVS Pharmacy i od razu kupiłam :) i... jestem bardzo zadowolona! Cena trochę wyższa niż Rimmela,  jednak bardzo zbliożona do cen kosmetyków z Loreala czy też Astora.




Kolejna nowość to... blonder:) po naszemu można to chyba nazwać rozjaśniacz.
Sheer Blonde/ John Frieda
Wczoraj pierwszy raz go użyłam więc nie mogę się wypowiedzieć na temat jego skuteczności, z tego co wiem od moich znajomych jest bardzo dobry, pożyjemy- zobaczymy:)


2 komentarze:

  1. Właśnie się zastanawiałam nad tym podkładem, ale jeszcze poszukam trochę recenzji, czy jest wart zakupu ;>
    Aaa....te puppies są słoodkie!
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszłam że to bardzo dobry podkład i chyba sama sie na niego skuszę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń