czwartek, 28 lutego 2013

Paczki z USA do Polski- co? jak? gdzie? jak długo? za ile?

AAAAAAA moja paczka właśnie wyjechała do Polski!!! 2 razy musiałam moje pudło zaklejać- już wszystko przygotowałam, patrze, a tam jeszcze kilka rzeczy na łóżku leży o których zapomniałam!!ehh
ale od początku...

Jak tylko tu przyjechałam zaczęłam kompletować jakieś rzeczy do paczki do Polski.
Nareszcie po ponad 2 miesiącach stwierdziłam, że czas to wszystko wysłać.
Dość drogo wychodzi, jeżeli chcemy cokolwiek do Europy przesłać pocztą polską, dlatego warto skorzystać ze specjalnych firm wysyłających paczuszki.

W polskim sklepie, który znajduje się w mieście obok mam możliwość aby nadać takową paczuszkę
I tak w skrócie w przypadku paczki morskiej:
- nazwa firmy: Polonez (poprzednim razem czyli 4 lata temu wysyłałam przez f. Doma)
- cena: w zależności od wagi oczywiście, minimum to 20 funtów, czyli ponad 10 kg- koszt przy takiej paczce to wraz z ubezpieczeniem 27$
- czas dostarczenia: od 4 do 6 tygodni

Wysyłając elektronikę jest ryzyko, że paczkę sprawdzą i oclą...
Kolejna sprawa- czasem coś z paczek ginie... ale to wyłącznie w Polse jak już odbierają paczki z łodzi i zaczyna się ich transport u nas w PL....

Ajj szkoda, że zdjęcia mojej paczce nie zrobiłam.

7 komentarzy:

  1. A jak jest z przysyłaniem pieniędzy z Polski do USA i z USA do Polski? Masz jakieś info na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlaśnie co do pieniędzy to jeszcze tego nie sprawdzałam- głównie ze względu na to, że nie mam zamiaru wysyłać ich do Polski... jezeli uda mi się dowiedzieć na ten temat, to coś napiszę :)

      Usuń
  2. Co można ciekawego wysłać czego w Polsce nie ma.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj dużo tego! głównie jednak ciuchy, np spodnie Levis/ Wrangler można kupić za około 20/30$, buty markowe też za grosze, torebki, ubrania dla dzieci: all in all- ciuchy ciuchy ciuchy!

      Usuń
  3. To czekam razem z Rdosławem na paczkę, Dajanka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieźle :) Oby nic Ci nie zgineło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile finalnie szła paczka i czy dotarła cała?

    OdpowiedzUsuń