niedziela, 3 lutego 2013

Welcome to The USA!! Kartyyyyy

Nareszcie!! Przyszła moja karta! Po wpadce z nazwiskiem na karcie tymczasowej, otrzymałam nową długoterminową, a nawet 2 :)
1. Z moim nazwiskiem Warsaw- jak już zostały zatwierdzone dokumenty to automatycznie poszło to do centrali
2. Mooooje nazwisko- Kania- czyli gdy wróciłam po 15 minutach zostało wydane kolejne zlecenie na kartę
....i takim oto sposobem mam 3 karty :) (+ ta moja tymczasowa, która zostaje na pamiątkę)

Zapisałam się też na siłownię!! Akurat była promocja- 16$ na miesiąc!! Jedyny minus- jest to siłownia wyłącznie dla kobiet... ehh nie napatrzymy się z koleżankami na te męskie, spocone ciała :D
Co do  siłowni- byłam tam już 3 razy: na maszynach, chick boxingu i zumbie.
Kocham Chick boxing- wszystkie mięśnie mnie bolą po tym 45 min wysiłku- o to właśnie mi chodziło. Zumba za cienka jak dla mnie, maszyny- OK
Zaczynam pracować nad ciałkiem na lato :D do plaży mam przecież 15 min!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz