czwartek, 14 lutego 2013

Happy Valentine's Day!!

Walentynki Walentynki!!
W końcu to dzień w którym staramy się w jakiś sposób podkreślić nasze uczucia do innych osób.
Miłość- ma przecież wiele wymiarów, tak więc I love you all :* Moje siostrzyczki dwie, moi rodzice to są najważniejsze osoby :) I love you!!! Oczywiście RAdka też I love :D
Amerykanie mają bzika na punkcie jakichkolwiek 'świąt', tu każdy każdemu wysyła kartki walentynkowe, dziadkowie, ciotki, przyjaciele...ehhh ta ich mentalność :) nawet mi się podoba! Dlaczego sobie nie umilać życia, skoro ma się tylko jedno??  Ja to chyba urodziłam się pod jakąś szczęśliwą gwiazdą:)

Life is great!


w sobote idziemy z dziewczynami do klubu szukać naszych męskich walentynek :D
PS. aaaaa mam wolne od soboty do środy praktycznie :) dodatkowo rodzinka sama mi zaproponowała, że mogę w domu zrobić imprezę, zaprosić znajomych :) Great!!!

a to od nas:




Pozdrawiamy

4 komentarze:

  1. Pięknie dziewczyny,pozdrowienia i buziaki z Polski:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham,kocham,kocham....:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia dla $P z gorącej Europy:*:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. heh i jak tam valentynkowe podrywy?udały się?:)

    OdpowiedzUsuń