poniedziałek, 18 lutego 2013

Cluubbbiiinnnggg- There is a party in the USA!

Nareszcie weeekend na który tak długo czekałam. Moja host rodzinka wyjechała na kilka dni do NJ więc mam cały dzień dla siebie. W sobotę wieczorem przyjechała do mnie Maja. Posiedziałyśmy sobie u mnie i... zaczęłyśmy się ogarniać na wyjście! Jak to odwieczny problem kobiet-  w co się ubrać?? po przymiarkach, wielokrotnym przebieraniu, byłyśmy gotowe!! Wyjechałyśmy jakoś przed 11 żeby jeszcze odebrać Dżoanę. Na miejscu dołączyła do nas również Renata. Tak więc imprezę czas zacząć!! Na początek jakieś drinki- ja akurat nie piję więc zamówiłam sobie sok, pan barman spojrzał na mnie i... -' nie musisz płacić' a ja- oooo really?? great thanks~!!
Kolejny raz konkretnie się wytańczyłam!! W trakcie imprezy ponownie poszłam po coś do picia i trafiłam na tego samego barmana i... powtórka z rozrywki- nie płacę!!! Miłooooo :)
To kogo tam spotkałyśmy i poznałyśmy zostawimy dla siebie:)
Pozdrawiamy :*










9 komentarzy:

  1. aż mnie ciekawość zżera kogo spotkałyście i poznałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aj aj :) nie mogę za dużo powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aj widać impreza udana była, Izka uśmiech od ucha do ucha:)tak trzymaj siostrzyczko, buziaczki ściskam Dajanka

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super kolor włosów i fajną kurtkę, też chcę taka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To tam nie obchodzicie postu?:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tоday, I ωеnt to the beаch with my
    chilԁren. I fоund a sea shell and gaνe it
    tο my 4 yeаr old ԁaughteг аnd saіd "You can hear the ocean if you put this to your ear." She ρlaced thе shell tο her ear and screameԁ.
    There was a hermіt crab inside and it ρincheԁ her еаr.
    She never ωаnts to gо baсκ!
    LoL Ӏ κnоω thiѕ is
    entіrеlу off topiс but I hаԁ to tell ѕomеоne!


    My ωеbsіte megassuert

    OdpowiedzUsuń