wtorek, 12 marca 2013

Gdzie wydawać pieniądze?? Przegląd sklepów w USA

Postanowiłam podzielić się opinią na temat sklepów w USA, czyli co? gdzie? za ile? Oczywiście chodzi o to żeby było modnie i tanio. Ehh... dlaczego wydawanie pieniedzy tak łatwo mi przychodzi?? Odpowiedź poniżej :D

1. Tj Maxx + Marshalls- Czołowie miejsce zajmuja dwa sklepy, piszę o nich w jednym punkcie wyłącznie dlatego, że maja ten sam asortyment i te same ceny, różnią się wyłącznie nazwą. Tak prawdę mówiąc to można tu znaleść dosłownie wszystko: torebki, perfumy, kosmetyki, ubrania, buty, dodatki, jedzenie, naczynia kuchenne, książki, meble... Tk Maxx jest również w PL od kilku lat więc wiadomo o co w tym chodzi. W główniej mierze można znaleźć tam markowe ciuchy na dużych przecenach (Steve Madden, CK, POlo RL, itp.), perfumy, buty, ubrania sportowe, ubranka dla dzieci.... jestem tam min 1 w tygodniu :)
dla osób mieszkających w USA- łatwo jest znaleźć te sklepy w waszej okolicy wpisując w google Marshalls, na ich stronie pojawia się zapytanie o podanie nazwy miasta w którym się mieszka i pojawiają się adresy najbliższych :) takie przykładowe sukienki:
ps. większość rzeczy kupiłam własnie tam :)


2. Conway!! mój ulubiony- nie są to ubrania z najwyższej półki ale zawsze modne i- tanie!!! zachodzę zawsze gdy jestem w NYC (nie wstawiam zdjęć, bo gdzies na blogu sa notki i zdjęcia z tego sklepu)

3.. Forever21 :) I love it :) zawsze mają wszystko zgodne z najnowszymi trendami :) co nowego u nich? kilka propozycji poniżej, oraz ich stronka: FOREVER21 wlasnie od nich wróciłam i... wszytsko z ćwiekami :) coś co lubię :)





4. TARGET- hmm ten sklep mogę porównać trochę do naszego Auchan, mają wszystko ale zaraz na wejściu znajduje się dział odzieżowy- mają spoko ubrania w dobrych cenach, buty tez, torebki. Kilka zdjęć z T.:








5. Victoria's secret- obok tego sklepy nie da się przejść obojętnie, szczególnie w momentach wyprzedaży:) dodatkowo znajduje sie w każdym lepszym centrum:) PS. nie bez powodu wybrałam tych kilka zdjęć z VS :)





6.  Dobrze jest też zachodzić do mniejszych sklepików w NYC, czesto okazuje się, że maja fajne rzeczy w niskich cenach :)

7. Inne: H&M, Abercrombie, Sephora, Urban Outfitters, Rainbow, Gap. Oczywiście jest tysiąc innych możliwości, ja podzieliłam się tymi, w których sama kupuję :)

7 komentarzy:

  1. Forever 21 troche jak Nasty Gal (www.nastygal.com), a tansze :D Jak przyjade to na bank wpadne, bo kocham takie ciuchy <3. Pozdrowiam i bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam właśnie nasty gal- jednak forever górą ( mają niższe ceny :)) stylowo- baaardzo podobnie u nich :) dzięku za info, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. świetne są te wszystkie ubrania :0pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak Forever21 jest super. A muszę poszukać ten Conway gdzie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli wybierasz się do city w najbliższym czasie to daj znać i Cię tam zaprowadzę :)

      Usuń
  4. Widzę, że kupujemy dokładnie w tych samych sklepach... :P

    OdpowiedzUsuń