środa, 20 marca 2013

Rutyna, au pairkowe problemy, Polacy w sklepie i urodziny V. DZIEJE SIĘ!!

OMG, nawet nie mam kiedy opisać jak to było w Bostonie. Zielona sobota to tylko malutka część tej wyprawy. Mam nadzieję, że uda mi się to w najbliższych dniach nadrobić.
Dziś krótki post: mały Pan P. jest chory więc zostaje jutro kolejny dzień w domu. Nie był w poniedziałek i wtorek, dziś poszedł, ale tylko dlatego, że mieli jakiś event. Później zawiozłam go do lekarza, gdzie czekała na nas hostka, niby wszytsko z nim ok i to tylko przeziębienie to i tak trzeba go trochę przetrzymać w domu... Właśnie- w domu.... czyli wii, komputer, książki, kolorowanie... ojj to będzie długi dzień, bez gymu, bez skypowania, bez relaxu... Aby do piątku wieczorem- już są wielkie plany :D

Dziś na całe szczęście jak co tydzień miałyśmy z dziewczynami nasze środowe spotkanie, tym razem wyjątkowo nie w Starbucksie tylko w IHOP czyli miejscu słynącym z najlepszych 'pancakes'. Dlaczego iHop? Otóż V. miała urodziny i właśnie tam chciała je spędzić:) Kupiłyśmy kartkę, czekoladki i pojechałyśmy. Pozbierałam dziewczyny po drodze moim Jeepem i się trochę rozerwałyśmy. Sto lat po polsku, angielsku, hiszpańsku, niemiecku, szwedzku... Opracowałyśmy dodatkowo wstępnie plan na weekend i kolo 22.00 się rozeszliśmy. Ajj dobrze mieć taką odskocznię :)

O matko bym zapomniała!! Poszłyśmy z JO do King Kulllena ostatnio- czyt. wczoraj :). Zaczęłam jej opowiadać hostorię, która ostatnio się młodej przytrafiła. Gadałam z ogromnym zaangażowaniem dodatkowo przeklinając- bo przecież po polsku i tak nikt mnie nie zrozumie, gdy nagle, przechodzi obok nas kolo koło 50 i.... 'Przepraszam' - OOOOO my w ogromnym szoku!! po chwili oprzytomniałyśmy i wybuchłyśmy śmiechem. Za chwilę ten ktoś wraca i na koniec 'Dobranoc" :) Czyli Polacy są wszędzie, musze uważać na słowa :)
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Cześć!Przeczytałem Twój blog, i że możesz powiedzieć swoje przygody, z którymi się podobało! Jaka zazdrość i pragnienie irmee! Teraz masz otwarty kopalni powiedzieć z własnego doświadczenia w USA!Zostawiam dire, jeśli chcesz, aby pasarte!!Besos!http://anaupairsuitcase.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń