poniedziałek, 11 marca 2013

Moje Stany!!! Jednak nie należą tylko do mnie :)

Bardzo często przeszukuję skarbnicę wiedzy jaką jest internet aby znaleźć coś nowego, ciekawego, interesującego, pomocnego na temat "moich" stanów :)
Ostatnio trafiłam na stronkę www.mojestany.pl i z chęcią ją polecę wszystkim, którzy się tym krajem interesują. Wizy, turystyka, ciekawostki, newsy... a wszystko po naszemu - polskiemu :)
Skoro zastanawiam się nad pobytem stałym w USA, to już powinnam myśleć o mojej dalszej karierze...
Czytam i czytam info o zatrudnieniu, że nie jest to takie łatwe... ajć, ale ja przecież zawsze miałam farta w życiu, zobaczymy więc co dalej. hmm przecież dla chcącego nic trudnego :) Miłośników USA odsyłam do wspomnianej stronki i sama dołączam ją do ulubionych :)  Mały skrót: czyli USA na co dzień: Garść Podstaw
Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na taką stronę dużo informacji dla osób które chcą wyjechać. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, dlatego staram się promować pomocne strony :)

      Usuń