środa, 6 marca 2013

Z pamiętnika Shopaholiczki: Must have from Steve Madden

Steve Madden to kolejna z moich ulubionych marek. Fakt, że w głównej mierze zajmują się butami, ale maja w ofercie również inne fajne rzeczy. Ostatnio kupiłam sobie nową kurtkę z metką na której widnieje imię i nazwisko tego pana, którą pochwalę się w najbliższym czasie- to mnie właśnie zainspirowała aby troszkę wspomnieć o ciuchach od SM:) Mam też jeden pasek, okulary i jakieś buty, które chyba zostały w PL...  Co nowego na najbliższy sezon? kilka propozycji poniżej

Steve Madden shoes: Buciki- leafers, po naszemu lordsy, w dwóch koloroach cream i black

Steve Madden- military style jacket with leather sleeves  


Steve Madden- jeans jacket with leather sleeves (taką właśnie kupiłam, jednak inczej wygląda w rzeczywistości- lepiej się prezentuje w mojej szafie:)



Steve Madden Sunglasses- moje ulubione typy:) chociaż... tych w żółtych oprawkach raczej bym nie założyła, ale tak charming wyglądają :)
A propos amerykańskiego patriotyzmu- motyw flagi w kolekcji Pana Maddena- Iphone case, świetnie to wygląda!
Słyszałam ostatnio, że Polacy są tak nudni jak i ich flaga... wrrr... ale co fakt to fakt, sami o sobie źle mówimy więc dlaczego dziwimy się innym? Przecież koszulki z orzełkiem wyprodukowaliśmy wyłącznie na Euro 2012 i... basta! No more! why?? bo sami siebie nie lubimy... ehhh... Poland, Polish people- we are great! zacznijmy tak myśleć!!!!
ciaoo, pozdrawiam:*


4 komentarze:

  1. Butki są wspaniałe , pozdrawiam Dajanka

    OdpowiedzUsuń
  2. A kupujesz jego produkty online czy w jakimś sklepie? :)
    W ogóle które sklepy tutaj polecasz? Bo ja na razie jestem nowa w US i dopiero poznaje co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałaś mi do myślenia... w najbliższych dniach dodam posta odnośnie sklepów co, gdzie, za ile można kupić i które polecam :)

      Usuń
  3. Ja tak myśle od zawsze:)) Prawda jest taka że jesteśmy tacy za jakich sami siebie uważamy

    OdpowiedzUsuń