wtorek, 19 marca 2013

Bostońska impreza !!! Keep calm and drink on!!

Czyli o St. Patrick's Day CD.

K. dosłała mi zdjęcia ze swojego aparatu.
Chciałam udowodnić, że wszyscy - nie tylko my- byli ubrani na zielono!!
Z kolejnych faktów- keep calm and drink on to napis z mojej koszulki, którą przerobiłam po swojemu, czyli obcięłam pod szyją, podcięłam rękawy, na dole zrobiłam frędzelki, jedno ramię też było frędzelkowe, a na plecach powycinałam paski, które układały się w kształt serca :)
Niektórzy, patrząc, że robimy sobie zdjęcia, podchodzili i też chceli mieć fotkę, tym samym poniżej:
jakiś dziwny z lekka gość...  z dość dziwnym poczuciem humoru (albo ja nie łapałam jego joków)

Z 'powietrza' czyli zielono mi :)

Ci kolesie należeli do tych spoko i wyluzowanych:) i Jo z koniczynkami :D

Celtics- kolo, który tak z lekka wystaje był wielkim fanem C.

Hi Girls :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz