piątek, 15 marca 2013

New stuff w mojej szafie i nie tylko :D Photossss :)

Ostatnio ograniczam szał zakupowy- kupuję to, co rzeczywiście jest dobre i tanie!! albo to co muszę kupić :D Co kilka dni pojawiam się  w mniejszym alno większym centrum i zawsze coś wyczaję.
ps. zaczynam tworzyć nowego bloga- w innym klimacie :D więcej: MyFavFashion
Tak wiec ostatnio upolowane poniżej :):
1. Koszulka Converse!! za jedyne 8$- jak mogłam jej nie kupić w takiej cenie??


2. Okulary- Steve Madden za 10$- żal było ich nie wziąć, tym bardziej, że poprzednie mi się porysowały



3. Ręcznik plażowy- od mojego kochanego Tomka Hilfigera :) przecież lato się zbliża



4. Krem do rąk- to musiałam- dla wszystkich wybierających się do USA- weźcie ze sobą dobry krem do rąk, kogo nie zapytam, wszytskie dziewczyny narzekają na przesuszone wręcz ręce


5. Koszulka zielona- jadę przecież do Bostonu na St. Patrick's Day.



6. Kolczyki sowy- za 5$- moje ulubione kolczyki -usta połamałam ;/

7. Kubek- Keep calm and carry on- ok tego nie musiałam ale chcę mieć własny kubek w domu :)

 Na koniec nowy projekt- zaczynam 6 weidera, robie formę na lato :D




6 komentarzy:

  1. Kubek! Może i nie musiałas kupowac, ale jest mega!
    Pozdrawiam i zapraszam http://usahappend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w kolczykach, są śliczne,pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, a koszulka Converse, w przeliczeniu 24zł!, mnie zamurowała! U nas w PL w H&M za zwykły biały podkoszulek na ramiączkach trzeba dać 20zł :/

    OdpowiedzUsuń
  4. A6W nie działa w ogóle, nie polecam :) Ale polecam 30 day shred! Albo P90X, ale to dla wytrwałych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... muszę to sprawdzić :) a6w zawsze mi pomagała- kaloryferek nie schodził za szybko :D

      Usuń
  5. O mamusiu ! A6W kiedys robiłam, to przy 29 dniu sobie podarowałam :P
    MASAAAAAAAAKRA ! :D Ale powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń