wtorek, 5 marca 2013

Amerykański patriotyzm- flags everywhere

Patriotyzm to w USA dość popularne i powszechne słowo, które ma zastosowanie również w życiu codziennym, nie wygląda to tak, że tylko się o nim mówi, ale rzeczywiście Amerykanie szanują takie wartości. Zacznijmy właśnie od flag, są dosłownie wszędzie, prawie każdy ma flagę przed domem, a już każdy ma ją gdzieś w domu aby wywiesić podczas świąt narodowych. Ściany w przeróżnych miejscach ozdabiane są właśnie motywem ichsiejszej flagi. W kościele również można zobaczyć flagę zaraz obok ołtarza. Kolejna sprawa to np. takie zajęcia karate jak 'moje' dziecko na nie chodzi- dzieciaki kładą ręce na serduchach i oddają cześć swoim symbolom narodowym- a jest tam wywieszona flaga wielkości okna.

Hmm... chyba powinniśmy brać z nich przykład, nawet zabrałam z Polski moją koszulkę z orzełkiem więc czekam do lata, zeby być tutaj dumną Polką!!

Pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. reprezentuj nasz kraj dumnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest najlepszy blog au pair jaki czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjecia pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga ;) Nie dość, że piszesz baaardzo często, to jeszcze każdy post jest ciekawy. Tak trzymaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się czesto pisac, ale to jedynie niewielka część mojego życia tutaj:) o wiele więcej się dzieje.. :)

      Usuń
  5. Blog jest bardzo ciekawy,często tu zaglądam.Pozdrawiam reprezentantkę z Polski w USA.

    OdpowiedzUsuń