poniedziałek, 7 stycznia 2013

Brooklyn Bridge!!!




Od dłuższego czasu umawiałam się z Madlen na spotkanie w NYC i jakoś zawsze nam coś wypadało... Na szczęście w ostatnią niedzielę się udało :) Tym razem musiałam pójść na inny pociąg- jakieś 20 min pieszo dodatkowo doszła przesiadka w Newark, na początku trochę się obawiałam ale jak to się mówi : "koniec języka za przewodnika" i... trafiłam gdzie trzeba. Umówiłyśmy sie w okolicach Penn Station, ale w końcu spotkałyśmy się w.... Victoria's Secret. Ojj jak zwykle skończyło się zakupami, ale o tym co kupiłam innym razem. Z Madlen przyjechały jeszcze 2 dziewczyny, jedna z Niemiec, druga z Austrii więc towarzystwo niemieckojęzyczne.Julia jest koleżanką M od ponad 8 lat więc znają się bardzo dobrze i tak im się udało, że mieszkają tak blisko siebie! Jednak J. jest w trakcie zmiany rodziny więc u niej wszystko może się zmienić. W szoku jestem jak wiele znajomych jest w rematchu aktualnie... Kolejna dziewczyna- Christina jest w Stanach już pół roku i mieszka jakieś 10 minut od J i M.

Za punkt niedzielnego zwiedzania obrałyśmy sobie Brooklyn Bridge, przy okazji przeszłyśmy się też po China Town i Little Italy- ogólnie Downtown. Co do BB- most, który zwiedzają tłumy ludzi. Górą chodzi się pieszo lub jeździ rowerami, a poniżej śmigają samochody. Widoki oczywiście przepiękne, co widać na zdjęciach poniżej. Dodatkowo zwróciłam uwagę na napis, który mijałam spacerując- z cyklu: Polak w Hameryce :)



 





1 komentarz: