piątek, 18 stycznia 2013

Z mojej szafy...

Nie dam rady napisać dziś zbyt wiele, padam wykończona
Powiem jedynie, że bardzo dużo się dzieje, a ja nie mam czasu żeby to opisać.. ehh jutro nad tym usiądę.

Tym samym na szybko o tym co przywiozłam ze sobą z PL- przykładowy zestaw
jeansy- Cubus, 
bluza-Cocomore,
koszula- Bershka,
trampki-Tommy Hilfiger,
Torba- jakiś prywatny skelpik,
okulary- połamały się więc nie ma o czym gadać :)
zegarek- Lacoste
pasek- został w domu i nawet nie pamiętam skąd go miałam
zdjęcia jeszcze z Pl....
jutro pewnie wybiorę się na shopping.. poluję na Vansy a tu są dość tanie :)

4 komentarze:

  1. Zestaw na 6!!bardzo fajny na luzie.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To taki ciężki dzień miałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej cały tydzień :) przez poprzedni miesiąc wstawałam po 10.00 a teraz przed 7, ale powoli się przywyczajam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do wszystkiego trzeba się przyzwyczaić;)

      Usuń