poniedziałek, 7 stycznia 2013

Victoria's Secret LOVE PINK!

 Wspominałam ostatnio, że spotkałyśmy się z dziewczynami w VS. Hmm... nie wiem czemu tak jest ale za każdym razem gdy jestem w City albo jakims centrum, to muszę na chwilę tam wejść. Tym razem trafiłyśmy na wilką przecenę- poświąteczną. Nie można było zatem wyjść z niczym. W każdym z tych sklepów jest typowy klimat- dużo różu i czerni, wielkie telewizory, na których wyświetlane sa pokazy VS, zapach perfum... Mmmm tam można spędzić dużo czasu... Eh eh, nie obyło się bez zakupów (a miałam oszczędzać...) Zdecydowałam się zakupić zestaw do makijażu z dużym lusterkiem, błyszczyk i figi z kolekcji Love Pink i... już się wszystkim chwalę :)


 



 Kupiłam też kolejną czapkę w jakimś nowojorskim sklepiku:)






6 komentarzy:

  1. I would like to have it!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. od kilku tygodni przeglądam blogi operek, bo niedawno zamarzył mi się taki wyjazd i muszę przyznać, że Twój jest najlepszy! Nie wiem tylko czy ze względu na sposób, w jaki go prowadzisz, czy na to, że marzą mi się Stany i cudowny NY! :) Mam parę pytań do Ciebie
    1-czy uważasz, że np. au pair na wakacje w Stanach to dobra opcja, czy na taki krótki czas lepiej szukać czegoś z mniejszymi komplikacjami z załatwianiem-np.UK?
    2-czy dużo dało Ci szkolenie?
    3-wiem, że w jakiś sposób współpracujesz z agencją, ale czy uważasz, że agencja jest konieczna żeby znaleźć rodzinę, czy spokojnie można próbować na własną rękę za pośrednictwem różnych stron internetowych?
    4-i już ostatnie ;) czy jakbyś miała możliwość trafienia do Polskiej rodziny (lub, gdzie chociaż jedno z hostów pochodzi z Polski) to czy skorzystałabyś z takiej opcji, czy jednak lepiej szukać innych?

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, dziękuję za słowa uznania :) miło :)
    ja od zawsze byłam zafascynowana Stanami i staram się pokazać innym, te wszystkie plusy życia tutaj oraz czasem wady :D, których nie ma tak wiele :) do USA można wyjechać wyłącznie na 12 miesięcy.... wyjazdy wakacyjne dotyczą wyłącznie Europy,a szkoda, bo pewnie bym co roku jeździła na 4 miesiące a resztę czasu bym spędzała w PL. Do UK z pewnością można wyjechać na wakacje, ale ja polecam USAAAAA!!!Na szkoleniu poznałam wiele osób, z którymi nadal utrzymuję kontakt i... mamy zamiar się nawzajem odwiedzać. Dodatkowo masz możliwośc zwiedzić NYC ale też dowiedzieć się ciekawych rzeczy np. o jeździe samochodem w USA, zasadach drogowych, alergiach itp. tak więc ja szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Do USA można wyjechać jedynie za pośrednictwem agencji, nawet w Europie- ja bym tego nie organizowała na własną rękę... za dużo jest teraz crazy people. Sprawdź sobie stronę www.prowork.com.pl i porównaj wyjazdy, z pewnością wybierzesz kraj, który najbardziej będzie Ci odpowiadał i to małym kosztem. Polskie rodziny... hmm... mi zależy głównie na porozumiewaniu się po angielski, rozmowy na skype po polsku z moją family mi wystarczą, więc po co? Jedź do amerykańskiej :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby lecieć do USA i to jeszcze na 12 miesięcy to trzeba mieć cholerną odwagę ;d do tego najpierw chcę skończyć studia magisterskie, skoro już je zaczęłam, więc póki co biorę pod uwagę tylko opcję wyjazdu na wakacje.
    Kontaktuję się z różnymi au pairkami, żeby dowiedzieć się jak najwięcej i poznać różne opcje i powiem Ci, że o dziwo jest kilka takich, które nie polecają agencji, dlatego o to zapytałam :)
    A jeszcze powiedz mi-jak duże doświadczenie miałaś przed swoim pierwszym wyjazdem?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie agencje działają na takiej samej zasadzie i to nie od tych polskich zależy, która rodzina Cię wybierze... Skoro na wakacje to Europa- najłatwiej do Hiszpanii jest wyjechać. Co do dośiwadczenia- to już mój drugi wyjazd, poprzednio byłam au pair zaraz po liceum :)

    OdpowiedzUsuń