środa, 30 stycznia 2013

"Świecidełka" + shopping :)

Miałam dziś iść na siłownię, ale nie dojechałam... W zamian za to mój GPS pomógł mi dojechać do TjMaxa :) ojj dużo nie kupiłam, głównie pojechałam z zamiarem zakupienia lepszych butów sportowych i spodni na siłkę. Znalazłam jednak 2 bluzeczki, jedna z motywem czaszek, kolejna cienka czarna z wstawionym niby w panterkę- motywem krzyża. Do tego jeszcze zwykłe czarne spodnie dokupiłam i outfit na kolejną imprezę będzie.


Kolejne zdjęcia to wygląd mojej szafki z moimi świecidełkami czyli:

1. Bransoletki: 2 zestawy Alex and Ani, 3x bransoletki z kolcami, srebrny listek na białym rzemyku, prezentowa z Fossila, pomarańczowa (nie wiem skąd), dwie srebrne mam na ręku i nigdy ich nie zdejmuję,


2. Zegarki: tylko 2: Calvin Klein i Lacoste

3. Naszyjniki: najbardziej okazały w kolorze złota (New Look), mój ukochany srebrny łańcuszek prezentowy od rodziców z krzyżykiem- tydzien temu mi się zerwał, długi w kolorze złota z kamieniami- Nordstrom, długi srebrny- secondhand, kolejny długi złoto-czarny chyba reserved albo coś podobnego,






4. Kolczyki- moje ulubione- usteczka, ogólnie mam uczulenie gdy noszę jakiekolwiek za długo więc tylko kilka par zabrałam



5. nausznica moja :D

6.Dochodzi jeszcze kilka mniej istotnych rzeczy: kilka pierścionków, mini torebka na łańcuszku, jeden kolczyk bez pary, gumki do włosów w tym jedna z kokardką skórzaną i złotym jabłuszkiem, powinnam też dodać okulary ale tu mam tylko jedne. Z pewnością niedługo asortyment się powiększy... :)

5 komentarzy:

  1. śliczne świecidełka, zwłaszcza zegarki sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  2. siostrzyczko super bluzeczki sobie kupiłaś:)pozdrawiam Dajanka

    OdpowiedzUsuń
  3. mua mua mua :* podoba Ci się któraś? ale tak w sensie czy byś którąś założyła??....

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem że są modne, no ale ja bym sie w takie nie ubrała, dla mnie za bardzo wiesz ekstrawagandzkie, takie dokładnie siostrzyczko w Twoim stylu:)ja wiesz jakie
    lubię, modne i eleganckie:)Dajanka

    OdpowiedzUsuń
  5. :) ajj, a miałam nadzieję, że gust Ci się zmienił przez ostatnie 2 miesiące :) na szczęście dooobrze Cię znam :) poszukam innych, sprawdź stronę forever21 może coś dla siebie znajdziesz....

    OdpowiedzUsuń