środa, 23 stycznia 2013

Hi siss I am waiting for you!!

Ajjćć u młodej na profilu pojawiła się nowa rodzinka, lokalizacja- California!! Pewnie większość by skakała z radości ale mi nie jest do śmiechu... Przecież to drugi koniec USA!! Profil mają całkiem fajny... Kurcze szukam jej tu rodzinki na własną rękę... cóż, muszę ją tu jakoś ściągnąć... Znam  trochę ludzi jeszcze z poprzedniego pobytu. Trzeba myśleć pozytywnie-  będzie dobrze :) Moja host rodzinka też na każdy możliwy sposób chce mnie uszczęśliwić i wśród swoich znajomych szukają rodzin gotowych zaprosić Au pair!
aaa młoda Ty zakupoholiczko prześlij zdjęcia tych bluzek i sukienek, niech wszyscy zobaczą co można kupić w UK za grosze!!!
PS> Karolina przyjeżdża 18 lutego do USA do NYC aaaa kolejny swój człowiek :) do zobaczenia!


4 komentarze:

  1. Z której agencji jest Karolina ? NYC *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. W PL- Prowork, agencja amerykańska- Interexchange, tak tak, NYC- lucky...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ej szalona za jakie grosze;) jak sie wxzystko razem podsumuje to ladnie to kosztowalo:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiaaaa.... lepiej zrób zdjęcia i mi prześlij :P
    ej ej i kup mi taki top :)

    OdpowiedzUsuń