środa, 2 stycznia 2013

My room



Posta postanowiłam napisać odpowiadając na pytania kilku osób- jak wygląda twój pokój? Tu właśnie znajduje się odpowiedź+zdjęcia. Z pewnością jest bardzo komfortowy, z ogromnym, wygodnym łóżkiem, fotelem, stolikiem nocnym z lampką, drugim stolikiem większym, na którym jest mój laptop, 2 komody (w jednej ukryty jest telewizor), do tego dochądzą dwa kolejne pomieszczenia- moja łazienka oraz ukochana garderoba. Ojj jak moje współlokatorki się nacierpiały przez moje ciuchy, buty i torebki.. tym razem wszystko się spokojnie mieści i nawet mam trochę miejsca!! :) Chociaż to chyba wyłącznie dlatego, że zabrałam z domu tylko jedną walizkę, a tu jeszcze nie robiłam konkretnych zakupów.... co się szybko zmieni:)
Mam też duże lustro w pokoju, zdjęcia rodziny, dzieci. W Stanach zdjęcia są porozstawiane/ porozwieszane dosłownie wszędzie! korytarze, pokoje, łazienki, kuchnie... Dzieci doskonale wiedzą, że to jest MÓJ pokój i jedynie za pozwoleniem tu wchodzą, jednak i to się nie zdarza często gdyż mają tak duży dom, że w każdym innym pokoju mogą się bawić:) więc dlaczego akurat u mnie, gdzie przecież nie ma zabawek dla nich :)
Na potwierdzenie i podsumowanie fotki :)















4 komentarze:

  1. bardzo fajny pokój, chyba każdy by chciał w takim pomieszkać:0pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu ale łóżka zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny pokój ;)
    Strasznie kojarzy mi się z pokojami nastolatek z filmów, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń