środa, 23 stycznia 2013

Cold Stone- the best ice cream!!

Zima, mróz, trzeba się ciepło ubierać, a my z Mają poszłyśmy na lody- moje ulubione w Cold Stone.
Wszystkie możliwe smaki!! Taka przyjemność średniej wielkości to koszt około 6$ ale raz na jakiś czas można sobie na to pozwolić :) Podchodząc do lady wybiera się lody, które następnie są wieszane na ladzie z dowolnie dobranymi dodatkami (np oreo cookies, Hershey chocolate, orzechy, chocolate chips white or black) Na koniec wszystko trafia do kubeczka i ucztaaaa :)

6 komentarzy:

  1. W Polsce też są takie lody :P

    OdpowiedzUsuń
  2. serio? nigdy nie spotkałam cold stone;/ ahhh ale tu mam 10 min pieszo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest cold stone ale są dokładnie takie same, przynajmniej tak twierdza amerykanie ;) Tylko nie wiem czy jest aż tyle smaków

      Usuń
  3. Ależ pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że jeszcze trochę i zabierzesz mnie na takie lody;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nom ale tym razem na mniejsze... muszę trzymać wagę :D

    OdpowiedzUsuń