poniedziałek, 21 stycznia 2013

Intensywny weekend!!! with Maja and Marta cz1 Long Beach

Znów padam wykończona, tym razem jest to takie bardziej pozytywne zmęczenie :) Bilans po tygodniu- chyba jestem na minusie z kasą :D ale uwielbiam robić prezenty :)
Wczoraj przyjechała do mnie Maja, którą poznałam na orientacji w NYC, również mieszka na Long Island :) Moi hości zaproponowali sami aby została na noc więc w sobotę pokręciłyśmy się po mojej okolicy, a w niedzielę pojechałyśmy oczywiście do NYC gdzie dojechała do nas jeszcze Marta (mieszka w NJ)

Dziś tylko napiszę o naszym wyjedzie nad ocean. Po tym weekendzie mam wrażeń i zdjęć na 10 kolejnych wpisów na bloga: zwiedzanie, shopping, wygłupy, itp.

Miałyśmy początkowo pojechać wyłącznie do Bay Parku, który już ma dostęp do niby oceanu- jakieś takie zatoczki, ale w końcu mój GPS zaprowadził nas na Long Beach!!! I love it!! Fakt straaaaasznie wiało i było dość chłodno, ale widoki niesamowite.
Teraz wrzucam nasze fotki i widoki na ocean, jutro o zniszczeniach po Sandy...








1 komentarz: