sobota, 12 stycznia 2013

I love them!!- New Family

Dziś tylko kilka zdań i żadnych zdjęć. Jestem u nowej family. Od rana się pakowałam, pogadałam z moją 4 dzieciaków, ładnie się poegnaliśmy i pojechałam z Panią R!! Na moją kochaną Long Island!! Uwielbiam tych ludzi, tacy... swoi :) Cały czas żarty, dużo śmiechu, miłe słowa: dlaczego nie przyjechałaś do nas od razu? zostajesz tu na zawsze :D ! Moja hostka też jest fanką Greya!! Yeah!! Będzie o czym z nimi rozmawiać :) Jutro zwiedzanie miasta :) Buziaki :*

4 komentarze:

  1. gdzie dokladnie mieszkasz? i do kiedy zostajesz w USA? pytam bo tez bd mieszkala na Long Island, ale dopiero od lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, ja mieszkam w Lynbrook:) planuję tu zostać na jakieś 2 lata :) a nawet dłużej:)a Ty gdzie będziesz na Long Island?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bede mieszkala w patchogue :) jakies 50 minut od ciebie. mam nadzieje, ze uda nam sie spotkac jak juz przybede na Long Island :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wowww super :) z pewnością nie raz się spotkamy i wybierzemy do City!!

    OdpowiedzUsuń