środa, 2 stycznia 2013

Mała rocznica- pierwszy miesiąc :)

Rozmawiałam dziś z moją rodzinką na skype (oczywiście codziennie z nimi rozmawiam) i tak myśleliśmy- "Matko, jak ten czas szybko leci, niedawno płakaliśmy prawie, że święta spędzam za granicą z dala od nich a tu już kolejny rok się zaczyna!! " Dziś mija miesiąc od mojego przyjazdu do USA. Czas leci jak szalony... hmm czy tylko mi się tak wydaje? chyba nie... Tak się zastanawiałam jakie zdjęcia dziś wstawić i... odnalazłam stare z poprzedniego pobytu w Stanach:) Fajnie jest powspominać:)
Data na zdjeciach jest niewłaściwa- pamiętam, że moim pierwszym zakupem w USA był mały apartat, który po roku się zepsuł...


4 komentarze:

  1. Hej :) mam dwa pytanka. Ty jesteś już po raz drugi Au Pair w USA? Pierwszy raz wyjechałaś mając ile lat, po liceum?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, to już 2 raz, poprzednio wyjechałam po liceum, akurat był konkurs w PROWORK-u, teraz ponownie po licencjacie się zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow masz super wspomnienia z pierwszego pobytu.POzdrawiam Cię i czekam na Twoje kolejne posty.Też uwielbiam USA

    OdpowiedzUsuń